افزایش ۴۰ درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: هفت میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و ۵۲۵ میلیون متر مکعب گاز سی. ان. جی از ابتدای امسال تاکنون در این منطقه مصرف شده است.

علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مشهد، یکی از شلوغ‌ترین شهر‌های زیارتی و گردشگری در ایران است و نوروز و تعطیلات اوج شلوغی این شهر بزرگ به حساب آمده و این امر وظیفه و تعهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی را به منظور سوخت‌رسانی مطلوبتر و خدمتگزاری بهتر چند برابر می‌کند.

او افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با ۱۶۰ باب جایگاه عرضه انواع فرآورده مایع و ۱۳۵ باب جایگاه CNG دارای تائیدیه استاندارد و استقرار یک باب جایگاه سیار در مشهد و یک باب در شهرستان درگز و همچنین پنج واحد ماشین سوخت‌رسان سیار برای شرایط بحرانی و کسب آمادگی لازم برای تامین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای زائران امام رضا (ع) فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: این منطقه با پایش و بررسی و رصد همه موارد مربوط به مجاری عرضه از قبیل عملیات جایگاه‌ها، کنترل کمی و کیفی فرآورده ها، موارد مرتبط با سامانه هوشمند سوخت، پیشنهادها، انتقاد‌ها و شکواییه‌های مردمی، موارد مربوط به ایمنی و نظافت نمازخانه ها، جایگاه و سرویس‌های بهداشتی و رفع هرگونه ذخیره مطمئن بنزین، نفت‌گاز، گاز مایع، نفت سفید و سوخت هواپیما برای ایام مذکور برای استقبال از زائران و مسافرانی که عازم شهر مشهد هستند، آمادگی لازم را دارد.

اصغری بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت کشیک ایام نوروز در ستاد این منطقه، نواحی تابعه، پیمانکاران سامانه هوشمند سوخت، تعمیرگاه‌های فنی مجاز و کلیه مراکز مرتبط با تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه خراسان رضوی نیز انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.