در جریان معاملات امروز ۲۲ اسفند بازار سرمایه ثبت شد؛

تزریق نقدینگی ۱۳ میلیاردی حقیقی‌ها به بازار سهام

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سهام ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با یک تغییر ۰.۱۱ درصدی با افزایش هزار و ۹۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از هزار واحدی در سطح ۷۳۵ هزار و ۹۴۳ واحدی ایستاد. 

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۵ هزار و ۸۷ میلیارد تومان رقم خورده است و در نهایت ۱۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد.

او می‌گوید: امروز ۳۰ درصد بازار به‌عبارتی ۲۲۰ نماد در دامنه مثبت و ۷۰ درصد بازار یعنی ۵۰۸ نماد در محدوده منفی دست به دست شدند امروز صنعت بانکی و یارانه بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و صندوق‌های با درآمد ثابت بیشترین میزان خروج نقدینگی را به خود اختصاص دادند.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: در کل چند روزی است شاهد نوسانات مثبت در صنعت بانکی به سبب نرخ تسعیر ارز و بحث تجدید ارزیابی و خودرویی‌ها برای موضوع واگذاری سهام توددلی هستیم، اما نوسانات در کلیت بازار تاثیر آنچنانی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
هیچ بورسی در دنیا بازدهی سه ساله ش 60 درصد منفی نیست
خواب پول و 75 درصد سود بانکی رو در نظر بگیرید
بورسی بیش از 130 درصد زیان کردن توی 3 سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
بورس ترکیه امسال 400 درصد رشد کرد
بورس ایران 40 درصد ریزش
آخرین اخبار