برگزاری یادواره ۲۸۶ شهید سرباز نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

یادواره ۲۸۶ شهید سرباز نیروی دریایی سپاه پاسداران به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا در بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در یادواره ۲۸۶ شهید سرباز نیروی دریایی سپاه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی حضور سربازان برجسته است به طوری که نزدیک به سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عنوان سرباز در دفاع مقدس و جبهه‌ها حضور داشتند که حدود ۶ هزار نفر از آن‌ها از ارتش، سپاه و فراجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهادت ناوسالاریکم پاسدار شهید مدافع حرم رضا زارعی افزود: این از قدرت جمهوری اسلامی ایران است که یک شهید در یک روستای گمنام بندرعباس با عنوان یک مدافع حرم قد علم می‌کند و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) گام در مسیری می‌گذارد که توسط شقی‌ترین دشمنان اسلام و انسانیت رژیم منحوس صهیونیستی به درجه والای شهادت نائل آمده و شهید القدس می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: نگهبانی سربازارن برای کشور از بزرگترین عبادت‌ها است.

وی افزود: عنوان سربازی افتخاری است که برای همیشه می‌ماند و در قیامت هم به عنوان یک ارزش به حساب می‌آید.

مسئول دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه نیز در این مراسم گفت: رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آورده است.
دریادار پاسدار راستی افزود: سربازان چشم امید کشورهستند و دشمن با دیدن آمادگی سربازان جرات تعرض به کشورمان را ندارد.
در این یادواره که با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان نیروی دریایی سپاه برگزار شد ضمن اجرای مداحی از سربازان و پاسداران وظیفه برتر قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.