کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد اولیه بمب دست‌ساز در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۲۰۰ کیلوگرم مواد اولیه بمب دست‌ساز و سه کارگاه زیرزمینی در روز‌های گذشته در این شهرستان کشف شد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ  فارسی گفت: تاکنون بیش از هشت هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان  مراغه کشف و ضبط شده است که در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیر دارد.

وی به دستگیری ۲۱ نفر از توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و سازندگان بمب‌های دستی نیز اشاره کرد و ادامه داد: حفظ امنیت در روز‌های پایانی سال و حفظ قداست ماه مبارک رمضان در اولویت پلیس قرار دارد.

 فرمانده انتظامی مراغه گفت:در مسیر‌های تجمع مردم طی آیین چهارشنبه آخر سال تدابیر ترافیکی و انتظامی با همکاری اورژانس و آتش‌نشانی اتخاذ شده تا از جان مردم محافظت شود.

سرهنگ فارسی ادامه داد: پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست اما برای پیشگیری از وقوع حوادث دغدغه دارد و اگر مراسم شادی چهارشنبه آخر سال محله‌محور و خانواده‌محور باشد از وقوع بسیاری از حوادث پیشگیری می‌شود.

رئیس پلیس مراغه با اشاره به اینکه نقش رسانه در ارتقای احساس امنیت شهروندان بسیار برجسته است و اطلاع‌رسانی دقیق و انعکاس خدمات پلیس نقش مهمی در این زمینه دارد بیان کرد: رسانه‌ها از مهمترین ابزار‌های تولید امنیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار