نقش کلیدی خانواده‌ها در پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده‌ها نقش کلیدی در پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال دارند، گفت : در این روز والدین تلاش کنند تا همراه با فرزندانشان باشند و آن‌ها را از اقداماتی که سبب سلب آرامش دیگران می‌شود، برحذر دارند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس در چهارشنبه آخر سال یکسری وظایف و رسالت‌هایی برعهده دارد که این وظایف را با همکاری و همراهی مردم باید انجام دهد که هدف آن ایمنی مردم و آسیب ندیدن آنان است.

وی افزود: پلیس مخالف نشاط و شادابی مردم نیست بلکه در برگزاری هر جشن و رویداد نشاط آفرینی همراه مردم و در کنار آنان است بنابراین اگر محدودیت‌ها و توصیه‌هایی را در این مورد اعمال می‌کند تنها به منظور ایمنی مردم و سلامت آن‌ها و فرزندانشان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مراسم چهارشنبه سوری که متاسفانه در سال‌های اخیر همراه با ترقه بازی و انفجار مواد محترقه صورت می‌گیرد اعمالی آسیب زا است و باعث آسیب به جسم و محیط می‌شود و هیچ خانواده‌ای هم مایل نیست که فرزندش دچار آسیب شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه فوتی، مصدومیت، نقص عضو و تخریب اموال زیادی در چهارشنبه پایان سال گزارش شده است ادامه داد: توصیه پلیس آن است اگر مردم مایل به برگزاری مراسم این روز هستند همراه با فرزندانشان بوده و آن‌ها را رها نکنند که با همسالانشان بیرون باشند بلکه به صورت هدایت شده در کنار آنان حضور یافته و اجازه ندهند فرزندانشان در جا‌هایی حضور پیدا کنند که احتمال آسیب به آن‌ها وجود داشته باشد.

هشدار پلیس: والدین در چهارشنبه پایان سال همراه با فرزندانشان باشند

وی تاکید کرد: مردم اگر مواد محترقه‌ای هم دارند بررسی کنند که ایمن و استاندارد بوده و فرزندانشان از مواد محترقه دست ساز که قدرت تخریبی بالایی نیز دارند استفاده نکنند و اگر هم اطلاعاتی دارند که عده‌ای سودجو برای انتفاع خودشان قصد سواستفاده از جشن این روز و فروش مواد محترقه دارند آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار