آمادگی ۲۷۰ نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت : تمهیدات لازم برای برپایی هرچه بهتر مراسم چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه اندیشیده شده و تمام نیرو‌های آتش‌نشان در آماده باش کامل هستند.

غلامرضا رضایی رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت : ۲۷۰ نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی در شهر کرمانشاه برای این مراسم در آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه خود را در کمترین زمان ممکن به محل برسانند.

وی با بیان اینکه ۱۱ ایستگاه و ۵۷ دستگاه خودرو در اختیار این نیرو‌ها برای انجام ماموریت قرار دارد، از شهروندان خواست تا کودکان و نوجوانان خود را از استفاده از تمام مواد محترقه غیرمجاز منع کنند.

رضایی افزود: شهروندان از بالن‌های آرزو استفاده نکنند، زیرا این بالن‌ها می‌تواند هنگام بالا رفتن یا فرود آمدن موجب آتش سوزی در منازل مردم شوند؛ همچنین در محیط‌های بسته و نزدیک به خودرو‌ها نیز از برپایی آتش خودداری کنند.

رییس سازمان آتش نشانی کرمانشاه در ادامه گفت: شهروندان از تردد‌های غیر ضرور در سطح شهر اجتناب کنند و در صورت تردد در این شب حتما شیشه‌های خودرو خود را بالا دهند.

رضایی تاکید کرد نگهداری کپسول آتش نشانی در داخل خودرو یا منزل برای اطفاء حریق می‌تواند در صورت بروز حادثه بسیار موثر باشد .

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.