یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پایان تلخ رویای آسیایی رونالدو/ ستاره‌های گرانقیمت النصر، باعث حذف این تیم شدند+ فیلم

بیش از ۱۲۰ دقیقه ماراتن هیجان‌انگیز دو تیم النصر و العین در نهایت به حذف رونالدو و یارانش ختم شد.

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های النصر عربستان و العین امارات در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض به مصاف هم رفتند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر العین به پایان رسیده بود و النصر توانست با پیروزی چهار بر سه در این بازی کار را به ضربات پنالتی بکشد، اما در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در این مسابقه ابتدا العین دو گل توسط سوفیانه رحیمی به ثمر رساند تا در مجموع سه بر صفر پیش بیفتد و کار برای تیم میزبان بسیار سخت شود، اما عبدالرحمن غریب در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با پاس سادیو مانه یکی از گل‌های را جبران کرد. در ابتدای نیمه دوم اوتاویو با یک شوت عرضی و با اشتباه خالد عیسی گل دوم را برای النصر به ثمر رساند تا این بازی مساوی شود، اما النصر برای به تساوی کشاندن مجموع دو بازی یک گل دیگر احتیاج داشت.

رونالدو در دقیقه ۶۱ یکی از عجیب‌ترین فرصت سوزی‌های دوران فوتبالش را انجام داد و در یک قدمی دروازه العین و در حالی که دروازه بان این تیم هم روی زمین دراز کشیده و تسلیم شده بود، نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپش را از فاصله یک متری دروازه به کنار دروازه زد تا وظیفه به تساوی کشاندن نتیجه به عهده الکس تیس بیفتد که ۱۱ دقیقه بعد این کار را انجام داد.

بازی با پیروزی سه بر دو النصر و سه بر سه در مجوع دو مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این وقت‌ها ابتدا شمسی العین را دوباره پیش انداخت، اما النصر که در دقیقه ۹۸، ۱۰ نفره شده بود، در اواخر مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد و رونالدو دوباره کار را به تساوی کشاند.

در ضربات پنالتی ستاره‌های گرانقیمت النصر ناامید کننده ظاهر شدند و بروزوویچ، تیس و اوتاویو پنالتی‌های خود را از دست دادند و فقط رونالدو توانست پنالتی را گل کند تا آن‌ها سه بر یک در پنالتی‌ها شکست بخورند و حذف شوند.

النصر در نیمه نهایی به مصاف برنده الهلال و الاتحاد می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار