پلیس امنیت اقتصادی پیگیر نظارت بر قیمت ها باشد

استاندار کرمان خواستار پیگیری جدی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات برای نظارت بر قیمت‌ها در بازار شد .

استاندار کرمان خواستار پیگیری جدی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات برای نظارت بر قیمت‌ها در بازار شد و گفت: انبار‌های ذخیره حبوبات و شکر پیگیری شود و با افرادی که قصد دارند بازار را به هم زنند، برخورد شود.

محمدمهدی فداکار روز دوشنبه جلسه تنظیم بازار، بر لزوم مدیریت بازار و تنظیم قیمت‌ها تأکید و با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز، رصد بازار را در این ایام دارای اهمیت دانست و افزود: اختلاف قیمت‌ها با هماهنگی اصناف در بازار بررسی شود تا شاهد تفاوت نرخ نباشیم و کام مردم در شب عید تلخ نشود و در حقشان اجحاف نشود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد نگرانی از تأمین برخی کالا‌های ضروری از طریق شهرستان‌هایی که ظرفیت ذخیره سازی دارند، مدیریت شود و برای ورود گوشت گرم و منجمد به منظور کنترل بازار اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار کرمان رصد بازار را در ماه رمضان و عید نوروز دارای اهمیت دانست و گفت: با افرادی که کالا‌ها را با ارز دولتی وارد کرده و در انبار‌ها نگه داشته اند، برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه با انتقاد از وجود اختلاف قیمت برخی کالا‌ها در بازار، بر استمرار گشت‌های نظارت تا پایان ماه رمضان تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد بسیج اصناف و جهاد کشاورزی نظارت لازم را بر بازار انجام دهند.

امیر حسن زاده با بیان اینکه بازرسی‌ها باید به طور ویژه برای کنترل قیمت میوه و نان طبق روال قبل انجام شود، خاطرنشان کرد: جلسات تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بایستی در تعطیلات پیش رو کشیک‌های نوروزی فعال باشند.

در این جلسه همچنین گزارش ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیرامون تأمین میوه و کالا‌های اساسی شب عید و ماه رمضان ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
داداش بی خیال. در تمام ممالک اسلامی به مناسبت ماه رمضان همه جیز ارزان میشه ور مملکت ما برعکس ..همه جیز گران میشه ..از دیروز تا الان برنج هر کیلو ۷هزار گران تر از قبل...؟؟؟؟
آخرین اخبار