استیلی: بخش دفاعی پرسپولیس در دربی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخش دفاعی سرخپوشان در دربی به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن مشکل دارد.

حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره  اینکه وضعیت سرخپوشان را در آستانه بازی دربی چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: دربی همیشه حساس است و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود فوق‌العاده در خط حمله خوب بوده و گل‌های زیادی زده است. هیچ کس باور نمی‌کرد پرسپولیس بعد از رفتن گل محمدی آن قدر خوب بازی کند و مدیریت هم در جذب بازیکنانی همانند عبدالکریم حسن، ارونوف و خدابنده لو و عیسی آل کثیر خوب عمل کرده و آن‌ها خیلی به تیم کمک کردند. پرسپولیس تهاجمی بازی می‌کند.

او افزود: با وجود اینکه تیم پرسپولیس  ۳، ۴ گل می‌زند، اما ۷، ۸ موقعیت هم درست می‌کند و مردم این تیم و این مدل فوتبال را دوست دارند. سرخپوشان در دربی در کار دفاعی به خاطر محرومیت و مصدومیت  چند بازیکنش مشکل دارند،  اما به نظرم تیم خوب کار می‌کند و فاصله خطوط خیلی به هم نزدیک است و بازیکنان  جانشین هم به خوبی می‌توانند این کار را انجام بدهند.  

او افزود: تیم استقلال هم  تاکنون نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم یک بازی خوب و اخلاقی شود و مردم آسیب نبینند و مربیان  و بازیکنان  باعث نشوند مردم تحریک شوند و امیدوارم بازی خوب و فنی شود و دو تیم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.  

استیلی گفت:  قطعا VAR  هم می‌تواند  کمک کند و شاید بازی دور رفت بازیکنان این سیستم را  نمی‌شناختند، اما این بار بیشتر از دور رفت می‌شناسند و امیدوارم بازی خوبی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار