مراسم لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم شب‌های قدر و مراسم شهادت حضرت علی (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شب‌های قدر یکی از با فضلیت‌ترین شب‌های سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است. شب قدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسان‌ها است. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن می‌گوید. زمان دقیق شب قدر، روشن نیست؛ ولی بر اساس بسیاری از روایات، در ماه رمضان واقع شده و یکی از شب‌های ۱۹، ۲۱ یا ۲۳ دانسته شده است. 

ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) نیز مصادف با شب‌های قدر است و اهمیت آن نزد شیعیان افزوده شده و سوگواری برای آن امام با آیین‌های شب قدر همراه شده است.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم شب‌های قدر و مراسم شهادت حضرت علی (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

دسته عزاداری

شب قدر

حضور کودکان در شب قدر

شب احیا

سفره افطار

مراسم عزاداری

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
یاعلی مدد ????
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۳:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
السلام علیک یا حضرت امام امیرالمومنین علی علیه السلام مددی شهادت حضرت امام امیرالمومنین علی علیه السلام را به جمیع شیعیان راستین آن حضرت صدیق شهید معصوم مظلوم و به حضرت بقیه الله الاعظم عج و یاران صدیق ایشان و نایب بر حق ایشان تسلیت عرض می کنیم . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار