قیمت فروش زولبیا و بامیه در مهاباد اعلام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: قیمت زولبیا و بامیه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

حامد رمضان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: برای هر کیلوگرم بامیه و زولبیای درجه یک و ۲ به ترتیب ۱۱۰ و ۱۰۰ هزار تومان و ممتاز نیز ۱۲۰ هزار تومان مصوب و به واحد‌های شیرینی‌پزی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این قیمت‌گذاری با توجه به افزایش تقاضای زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه تمام واحد‌های صنفی ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند، اظهار کرد: فروش آش محلی نیز یکی از خوراکی‌های مورد استقبال بوده که برای ساماندهی این بخش نیز هر کیلو آش ۱۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رمضانی با بیان اینکه فروش بیش از این نرخ، تخلف محسوب می‌شود و با خاطیان برخورد خواهد شد، بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برخی افراد سودجو اقدام به تولید زولبیا و بامیه بی‌کیفیت در مکان‌های غیربهداشتی می‌کنند که از شهروندان تقاضا می‌شود از خرید این نوع شیرینی‌ها در واحد‌های بدون پروانه کسب و دست فروشان سطح شهر خودداری کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد که هرگونه تخلف در قیمت و عرضه کالای نامرغوب را به سامانه ۱۲۴ یا شماره ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۴ اعلام کنند تا سریع نسبت به آن رسیدگی شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است که ۵۰ واحد آن مربوط به قنادی و شیرینی‌پزی‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.