جلوگیری از بروز تنش آبی در شهر چابهار/ رفع حادثه خط انتقال در کمتر از ۱۴ ساعت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: خط انتقال شهر چابهار که در پی سیلاب و رانش زمین دچار آسیب شد، در کمتر از ۱۴ ساعت وارد مدار شد.

علیرضا قاسمی   بیان کرد: اصلاح این خط انتقال در حالت عادی به ۳۶ ساعت زمان نیاز داشت اما با بسیج تجهیزات و امکانات شامل سه دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه لودر، ۲ دستگاه جرثقیل و ۲ دستگاه پمپ خودمکش بزرگ بعد از ۱۴ ساعت تلاش ترمیم و وارد مدار شد.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح این خط در سریع‌ترین زمان ممکن افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به حوزه جنوب استان، عملیات رفع این حادثه بسیار حائز اهمیت بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عدم به موقع اصلاح خط در شرایط هشدار وقوع سیلاب منجر به بروز تنش آبی در شهر چابهار می‌شد، افزود: به منظور رفع این حادثه پنج هزار مترمکعب آب در منطقه که بخشی از آن ناشی از وقوع سیل بود تخلیه شد.

وی اظهار کرد: یک تیم ۱۸ نفره برای رفع به موقع این حادثه و جلوگیری از بروز تنش آبی شهر چابهار در حال فعالیت بودند که خوشبختانه اصلاح این خط به طول ۶۰ متر، در مسیر کاملا باتلاقی و اشباع از آب با موفقیت به اتمام رسید.

برچسب ها: تنش آبی ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.