خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران و زائران نوروزی است

خراسان‌شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را در ایام نوروز دارد.

 استاندار خراسان شمالی در آیین طرح ترافیک نوروزی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان و نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های امدادی، با هدف تامین آرامش خاطر و امنیت مسافرین، آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارد.
محمدرضا حسین نژاد ضمن قدردانی از تلاش تمام نیرو‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان استان در اجرای این طرح، گفت: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار موثر خواهد بود.
وی گفت: امسال نیز با تامین امنیت، استفاده از ظرفیت‌ها و اطلاع رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش یابد و شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار در استان باشیم.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۰ تیم گشت پلیس راهور در ایام نوروز در طول جاده‌های استان به صورت آشکار و نامحسوس تردد خودرو‌ها را در محور‌های مواصلاتی کنترل و رصد می‌کنند.
سرهنگ هادی پرویزیان افزود: همچنین پلیس راهور استان با استفاده از توان ۶۰۸ تیم خودرویی و ۲۶۶ تیم موتوری آماده خدمات رسانی در طرح نوروز است.

برچسب ها: نوروز ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.