دو روایت متفاوت از حضور مسئولین در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم

مقایسه روایت رسانه‌های ضد ایرانی از حضور مسئولین در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را با روایت واقعی در این مطلب مشاهده می‌کنید.

رسانه‌های معاند با روایت‌هایی دروغین از سیل سیستان و بلوچستان سعی دارند تا تلاش‌های دولت و سازمان‌های حمایتی برای خدمت‌رسانی به مردم سیل زده را ناچیز جلوه دهند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
انقدر کمک کردن از هرچیزی که فکرشا بکنید که اونجا التماس میکنند نفرستید جا نیست و تو بارون خراب میشن ولی باز میفرستن و تمام انبارها و سوله ها و... پر شده . اونوقت میگن کمک نکردن و اونهارا به حال خودشون رها کردن و...!
اصلا یکی نیست بگه کشورهای غربی که به قول خودشون پیشرفته هستند یه سیل میاد (مثل آمریکا و..) آیا کمتر از 6 ماه طول میکشه که فقط برق رو وصل کنند بقیش پیشکش . یا کجای دنیا برای مردم سیل و زلزله زده خونه درست میکنند و کمکهای اینچنینی ؟!
مردم قدردان هستند و مردم خوبی داریم که قدرشناسند ولی بعضیها جوگیر میشن و مثلا شب بارون وسیل میاد صبح داد و فریاد که چرا یهو اول صبح کل آبها راجمع نکردن و همه چیز فراهم نشده و... ! که والا خود طرف بخواد یه شیر آب حیاط خونشو درست کنه 2 روز دستش بند هست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مسئولین خواب نیستن خودشونو زدن به خواب
کل ایران چند ساله درگیر سیل‌های زیادی هست از جمله سیل تورم،سیل قیمت ارز،سیل اقتصاد مریض،سیل بی میلی جوانان به ازدواج،سیل دزدی آقازاده‌ها،سیل رانت،.......
پس دیدین که مسئولا خواب نیستن و خودشونو زدن به خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
خدا دشمنان ایران اسلامی را ازبین ببرد.آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
درود به شرف کسانی که برای کمک به هموطنانشان رفتند . ما که میدونیم رسانه های اونور آبی کلا وارونه نشون میدن مگه میشه سیل بیاد و ایران و ایرانی در هرکجای این سرزمین که هستند کمک نکنن
آخرین اخبار