کلهر: امیدوارم پرسپولیس تحت پوشش تامین اجتماعی دچار مشکل نشود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری ۸۰ درصد از مالکیت سرخپوشان به سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری ۸۰ درصد از مالکیت سرخپوشان به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مشکل مالکیت سالیان سال هم در پرسپولیس و هم در استقلال وجود داشته است. فکر می‌کنم هر چه سریعتر پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شود و کسانی که می‌آیند سرمایه گذاری  کنند و دولت هم از این اتفاق حمایت کند، اما  سال هاست که این اتفاق رخ نمی‌دهد. به نظرم تا زمانی که پرسپولیس  به صورت دولتی بخواهد پیش برود دچار مشکل خواهد شد.

او درباره اینکه این سبک واگذاری مشکلات پرسپولیس را حل می‌کند، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و افرادی که می‌آیند بتوانند مشکلات اقتصادی این ۲ باشگاه را  حل کنند. امیدوارم یک برنامه ریزی درست و شکل بهتری به آن داده شود و افراد درست و متخصص وارد باشگاه شوند در صورتی که این اتفاق نیفتاده است.

کلهر گفت: بهترین راهکار این است که ما شرکت‌های خصوصی را ترغیب کنیم و به آن‌ها فضای کار بدهیم. امیدوارم پرسپولیس تحت پوشش تامین اجتماعی که می‌رود دچار مشکل نشود. من فکر می‌کنم فضایی باید ایجاد شود که باشگاه پرسپولیس درآمد زا شود و زیر ساخت‌های ما هم دچار مشکل هست و یک ورزشگاه هم باشگاه‌های بزرگ ما ندارند. اگر تامین اجتماعی بتواند مدیریت کرده  و باشگاه را درآمد زا کند و زیر ساخت‌های باشگاه هم درست کند فضایی ایجاد می‌شود که افراد اقتصادی وارد باشگاه می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: افراد اقتصادی باید در کنار پیشکسوتان پرسپولیس باشند. حتی آدم‌هایی هستند که در بخش اقتصادی هم می‌توانند کمک کنند، اما به بازی گرفته نمی‌شوند. ارگانی مثل تامین اجتماعی وقتی وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود باید در راس باشگاه هم افراد بزرگی بگذارد و کسانی که بتوانند باری بر دوش پرسپولیس نگذارند و حتی بار هم بردارند.

او افزود: به نظرم دولت باید حمایت کند. وقتی زیر ساخت باشگاه پرسپولیس  درست شود و افراد متخصص بیایند می‌تواند این باشگاه  شکل بهتری بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
پرسپولیس خودش مشکل ساز هست اگه سود داشت خود دولت به ارگانی واگذار نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
هرجور میتونید به بازنشستگان ضرر برنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
گل بود به سبزه نیز آراسته شد،گفتند (روباه به سوراخ نمی‌رفت جاروی بزرگی هم به دمش بسن﴾تامین اجتماعی نه که خیلی خوب به وظایفش عمل کرده،حالاهوس احمقانه تیم داری کرده
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
پرسپولیس به تامین اجتماعی از سوی دولت تحمیل می‌شود وهیچکس راضی به این اقدام نیست وجز بار مالی سود دیگری برای تامین اجتماعی ندارد
-
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
تامین اجتماعی در حقوق بازنشستگان مونده نمیدانن چکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بگیر تامین اجتماعی نه دولت
۱۲:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
ما کارگران که صاحب اصلی سازمان هستیم نسبت به خرید تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض داریم و این اقدام دولت غیر قانونی هستش
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۲:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
دولت هم میخواد پول از جیب خودش نده هم میخواد تیم دولتی مدیریت کنه . این کرگر چه گناهی کرده که از صندق اونها میخواین این کار بکنین .خود دولت هزاران میلیارد از صندوق تامین اجتماعی گرفته نداده بهد حقوق بازنشسته که 30 سال پول بیمه داده با این تورم میخواد افزایش بده میگه پول ندارم.ما کارگران راضی نیستیم جناب دولت
یه مناقصه بین المللی بزارین تیم پرسپولیس خیلی از افراد هستن که میخرن.
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۱:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
ما کارگرها--مستمری بگیران--بازنشستگان--روستاییان و عشایر با این همه مشکل و گرفتاری از این به بعد باید بشینیم نگاه کنیم از منابع تامین اجتماعی از پول بیمه ما حقوقهای چند ده میلیارد تومنی به یک مشت فوتبالیست بدن.از اون طرف میگن تامین اجنماعی ورشکسته است.بمب زمانیه.نمی دونم چرا با مردم این کارا رو می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
ما بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی واگذاری پرسپولیس ورشکسته رو به تامین اجتماعی ( در واقع تامین دولت ) رو نمیخواهیم . اگه وزیر کار و تصمیم گیران این مسئله به فکر بازنسشتگان هستن بیان غیراز هزینه های معیشتی و غیره بفکر هزینه ها سرسام آور دندانسازی ما باشن که بعداز 30 سال جون کندن نمیتونیم واسه دندانهایمای هزینه ای کنیم .لطفا سیاست بی خردمندانه تونو داخل آب و نون و معیشیت ما و خانواده ها مون نکنید . ما راضی نیستیم .
-
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
دادن پرسپولیس به تامین اجتماعی خیانت بزرگی در حق صاحبان اصلی این صندوق یعنی کارگران است پرسپولیس اگر واقعا سود ده بود در بورس عرضه می شد تیم ضرر ده فقط وبال گردن تامین اجتماعی است
آخرین اخبار