آغاز طرح نوروزی نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت ویژه ایام نوروز در راستای ارائه خدمات مطلوب و رفع نواقص احتمالی از امروز یکشنبه در منطقه زاهدان آغاز شد.

 روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی بیان کرد: بر اساس تکلیف اداری و قانونی و به‌منظور رفاه هم‌وطنان در ایام نوروز و روزهای پیک مصرف، عملیات کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت انجام می‌شود.
 
 وی افزود: این واپایش‌ها در زمینه کنترل کمی و کیفی فرآورده‌ها، آماده‌به‌کار بودن تلمبه‌های فروش و سایر تجهیزات و تأمین به‌موقع فرآورده و سایر خدمات ارائه شده صورت می‌گیرد و تمامی جایگاه‌های سطح منطقه توسط تیم‌های نظارتی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
 
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تأکید کرد: مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و آثار تاریخی منحصربه‌فرد سیستان و بلوچستان در ایام نوروز دیدن و هیچ نگرانی در زمینه تأمین سوخت نداشته باشند.
 
 وی ادامه داد: ذخیره‌سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه انجام شده و هیچ کمبودی در زمینه بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد.
 
 مردانی در زمینه کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌ها نیز گفت: کارت اضطراری به مقدار لازم در جایگاه‌های تعیین شده وجود دارد و جایگاه‌ها موظف به ارائه سوخت موردنیاز مسافران طبق ضوابط تعیین شده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار