جلسه ساماندهی اتباع در تهران

جلسه ساماندهی اتباع خارجی استان تهران برگزار شد.

جلسه ساماندهی و هماهنگی انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران این جلسه با حضور احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، محسن ابراهیمی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران، نمایندگان دستگاه های امنیتی، مسئولین این اداره کل و مدیران دفاترکفالت استان تهران به میزبانی انجمن برگزار گردید.

حیدری در این جلسه اظهار داشت: مرجع ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت می باشد و می بایست در اجرای قوانین و مقررات ولایت پذیر باشیم.

وی افزود: دفاتر کفالت می بایست در کلیه موارد اجرایی مانند نحوه صدور کارت هوشمند همچون سنوات گذشته با جدیت و دلسوزی و به دور از سلیقه شخصی و مطابق با دستورالعمل سازمان ملی مهاجرت اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه در اجرای کار و ارتباط با ارباب رجوع بیشترین اهمیت را دارد رعایت کرامت انسانی می باشد و از مدیران دفاتر درخواست نمود تا با وجود تمام مشکلات و شلوغی های دفاتر، با صبری بیش از پیش پاسخگوی مراجعین باشند.

و در انتها نیز از پاسخگویی به موقع، زحمات بی وقفه مدیران و مسئولین دفاتر قدردانی نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام مسئول محترم اتباع کسانی که کارت آمایش دارن همسرشان و فرزندان مدارک برگه سرشماری دارن لطفا یکسان سازی کنید .و هزینه کارت هوشمند خیلی بالا است با این گرونی از کجا بیاریم لطفا مساعدت بفرمائید ممنون از شما عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
برگرد کشورت خودت .
مردم ایران تا کی باید هزینه های بی غیرتی و وطن فروشی شما افغانها را بدهند
آخرین اخبار