سخنگوی دولت:

به دنبال نهایی کردن سند بودجه قبل از نوروز ۱۴۰۳ هستیم

بهادری جهرمی گفت: به محض آن که کلیات بودجه را مجلس به ما اعلام کند، دولت آمادگی دارد بخش دوم آن را نیز در چارچوب قانونی تقدیم مجلس کند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت و گوی تلفنی با بخش خبری ۱۴ اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه قانون برنامه هفتم تصویب و ابلاغ می‌شد،  دولت باید منتظر می‌ماند تا آن قانون ابلاغ شود و بعد برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ را تهیه می‌کرد.

وی ادامه داد: به دلیل آن که تاخیری صورت گرفت و هنوز هم قانون برنامه هفتم نهایی نشده است، دولت سعی کرد برای تسریع این کار همزمان با برگزاری جلسات مجلس بر‌ای بررسی برنامه هفتم، جلسات فوق العاده ای را به صورت ۳ نوبت کاری در روز برای بررسی بودجه تشکیل دهد و پس از آن دولت بخش اول قانون بودجه را تقدیم مجلس کرد. البته امیدوار بودیم رسیدگی به این قانون در مجلس هم فوری باشد که تا پیش از انتخابات بخش اول را نهایی کنیم و بعد از انتخابات بخش دوم تقدیم و نهایی شود که منتهی برخی از جلسات تشکیل نشد و ما منتظر هستیم بخش اول بودجه نهایی شود و از طرف مجلس به دولت ارسال شود.

وی افزود: با وجود آن که قصد داشتیم در کار تسریع کنیم و در سال جاری سند بودجه را نهایی داشته باشیم از همین امروز جلسات فوق العاده دولت تشکیل شده و طبیعتا به محض آن که کلیات بودجه را مجلس به ما اعلام کند دولت آمادگی دارد بلافاصله بخش دوم را نیز در چارچوب قانونی تقدیم مجلس کند.

بهادری جهرمی در انتها افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری و برگزاری جلسات به صورت چند نوبت کاری تا پیش از ایام نوروز سند بودجه ۱۴۰۳ را با تعامل دولت و مجلس  نهایی کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خسته ایم از شما مسئولین که زندگی ما رو تلخ کردین و سفره هامون رو تنگ. حلالتون نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
زیاد فرقی نمیکنه نتیجه اش همون تورم بیشتره دیگه با حوصله باشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
به دنبال کاهش تورم و گرانی باش معیشت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خواهشا" یه جور بودجه ببندیدی که ما شرمنده آقا زاده ها نشیم حالا ما هیچی اونا ژن برتر نیه وقت خدائی نکرده تو این اوضاع بد اقتصادی فشار بهشون نیاد اصلا" یکجا بودجه را بریزین به حساب اونا ما خاطر جمع باشیم بهتر از اینه که هی خرد خرد بخواین بهشون بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقایان مسول بااین ۲۰درصد افزایش حقوق در مقابل ۴۰درصد حداقل تورم فقط کارمندان و کارگزان و حقوق بگیران رو نابود میکنین.
آخرین اخبار