۶۳ پایگاه اورژانس به حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در زنجان خدمت رسانی می‌کند

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها ۱۴ بیمارستان و ۶۳ پایگاه اورژانس این استان در چهارشنبه آخر امسال آماده پذیرش و امداد رسانی به مصدومین احتمالی است.

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۶۳ پایگاه اورژانس به حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در زنجان خدمت رسانی می‌کند گفت: بر این اساس از مجموع ۱۴ بیمارستان فعال استان ۱۰ بیمارستان دانشگاهی و چهار بیمارستان دیگر غیر دانشگاهی است.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده مصدومین احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال، در بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان‌های مرجع استان پذیرش و درمان خواهند شد.

این مسوول ادامه داد: همچنین علاوه بر بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان‌های آیت الله موسوی، الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس زنجان روز سه شنبه پنج آمبولانس را از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه های شب در اماکن و مناطق پرتردد مستقر خواهد کرد که این مهم در سایر شهرستان‌های استان نیز انجام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: مرکز مدیریت و حوادث و فوریت‌های پزشکی استان به منظور اطلاع رسانی و کاهش مخاطرات چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف و شلوغ شهر زنجان اقدام به نصب بنر کرده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان یادآور شد: برای سانحه دیدگان چهارشنبه آخر سال پزشک متخصص و آنکال همچنین اتاق عمل، جراحی و تمام خدمات چشم، سوختگی و ارتوپد و بخشهای مربوطه فعال بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطابق دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی اورژانس کشور نسبت به امر آگاه سازی و اطلاع رسانی مناسب برای پیشگیری از حوادث و سوانح احتمالی از طریق آموزش و تشکیل کمیته‌های علمی و هماهنگی با آموزش و پرورش انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.