وجود ۲۵۰ غرفه در نمایشگاه بهاره همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برپا شده است.

مصطفی مرادی گفت: در این نمایشگاه که از ۱۷ اسفند گشایش یافته است کالا‌های مورد نیاز مردم به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

او گفت: ۲۵۰ غرفه با حضور تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان‌های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان حضور دارند و بازدید برای عموم آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: در این نمایشگاه ملزومات مرتبط با پوشاک، کیف و کفش، سوغات، آجیل و خشکبار، شیرینی، صنایع دستی، پلاسکو، پارچه، مبلمان، شوینده و بهداشتی، خوار و بار، همراه با عرضه مستقیم مرغ و گوشت برپا است.

مرادی گفت: این نمایشگاه از روز پنجشنبه هفته گذشته گشایش یافته و به مدت ۹ روز در فضایی به مساحت سه هزار متر و ۵۰۰ مربع برپا شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه کالا‌ها با تخفیفات ویژه برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود، گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۵ بهمن ماه برپا است و علاقه‌مندان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از آن بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: عرضه کالا در نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان تحت نظارت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار دارد و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب در آن عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.