درخشش هنرمندان چهارمحالی در جشنواره تئاتر شبستان

هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری برگزیده جشنواره ملی تئاتر شبستان شدند.

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هنرمند استان در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان به عنوان برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: در این جشنواره سه هنرمند استان در بخش‌های نمایش‌نامه‌نویسی، بازیگری بانوان و طراحی پوستر و بروشور توانستند به عناوین برگزیده دست یابند.

احمدی اضافه کرد: در این جشنواره ملی که در چهار محور تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر برگزار شد، فاطمه جعفری برای نمایش «قدم نو رسیده» از کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر گوجان شهرستان فارسان، لوح تقدیر بخش طراحی پوستر و بوشور محور مهر را دریافت کرد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در همین محور، علی میرزا عمادی برای نمایش «گیلدا» کاری از کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع شهر سفیددشت شهرستان بروجن، لوح تقدیر بخش نمایشنامه‌نویسی را به دست آورد.

احمدی گفت: مائده معصومی دیگر هنرمند استان هم برای بازی در نمایش «چادر سفید» از کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع شهر سفیددشت شهرستان بروجن، رتبه سوم بازیگری بانوان در محور کودک و نوجوان جشنواره ملی تئاتر شبستان را به خود اختصاص داد.

جشنواره تئاتر شبستان از ۱۳ تا ۱۸ اسفند با شعار «مسجد، تئاتر، آگاهی» و با رقابت ۲۹ گروه راه یافته به مرحله نهایی در ۱۴ مسجد تهران اجرا شد.

«مسجد و پیرزن»، «چادر سفید»، «گیلدا» و «قدم نو رسیده» چهار نمایش راه یافته از چهارمحال و بختیاری به مرحله پایانی این رویداد ملی را تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار