خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی: اسرائیل را ترک خواهیم کرد

«یتسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی تهدید کرد که اگر ما رو مجبور کنند که به ارتش اسرائیل بپیوندیم، همگی اسرائیل را ترک خواهیم کرد.

به گزارش المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یوسف گزارش دادند که این خاخام یهودی گفته قبیله «لاوی» از پیوستن به ارتش معاف هستند و تحت هیچ شرایطی نباید این کار صورت گیرد و در صورتی که مجبور به ملحق شدن به ارتش شوند، همگی این سرزمین را ترک خواهند کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) و آغاز حمله حماس تاکنون ۳۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کردند.

نهاد‌های جمعیتی و مهاجرتی رژیم اشغالگر قدس ۱۵ آذرماه نیز اعلام کردند عملیات طوفان الاقصی که جنبش حماس در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) علیه اشغالگران آغاز کرد، باعث فرار صد‌ها هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آن‌ها به کشور‌های اصلی شان شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این نهاد‌ها که در پایگاه صهیونیستی «زمان اسرائیل» منتشر شد، از هفتم اکتبر تا ابتدای نوامبر (از اواسط مهرماه تا آبان ماه) گذشته حدود ۳۷۰ هزار صهیونیست سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده اند.

این در حالی است که از سپتامبر تا هفته اول اکتبر (اواسط شهریور تا اواسط مهرماه) گذشته حدود یک میلیون نفر سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند که شماری از بازگشت خودداری کرده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تا حالا که ارتش جنایتکار صهیونیستی هر کاری که گفته رو انجام داده. از حمله زمینی که خط قرمز بود، تا ۲ قسمت کردن غزه و دسترسی به تونلها و حالا هم تصمیم شهروندان فلسطینی برای فرار و پناهندگی! نمیدونم چرا حامیان فلسطین(مقاومت)، اجازه میدن، ارتش اسرائیل خودشو ریکاوری کنه!
یمنُ که رفتن بالا سرش و نهایتاً میتونه ۴تا کشتی بزنه.
تو لبنان که چندتا صدا هست و واسه همین اسرائیل شروع کرده جدیداً لبنانو هم میزنه.
حمله هاشو به سوریه هم داره ادامه میده!
هر از گاهی تو همین وضعیتی که توش هست، ۴تا خرابکاری هم تو ایران انجام میده!
مصداق بچه پررو که میگن خود خودشه.
توی عراق هم مثه لبنان چندتا صداست که یه جبهه ی درست و حسابی هم نمیشه که تشکیل بشه.یجورایی جنگ به ضرر جبهه ی مقاومت، فرسایشی شده. فقط دستاورد این جنگ همون اولش بود و اگه کاری نکنیم، پرچم صهیون رو در درازای تاریخ، بالا میبریم.
۸۰ سال پیش هم همینجوری شد که اسرائیل قوی شد. اگه اینبار هم تکرار بشه، چنان شاخی میشه که باید منتظر عادی سازی روابط هم باهاشون باشیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آره ترک کنید بروید آلمان زندگی کنید ۸۰ سال هست بخاطر کار نکرده فلسطینی ها دارند تاوان پس میدهند آلمانی ها هولوکاست را بوجود آوردند اما مردم فلسطین جورشو کشیدیندکلا تشریف ببرید آلمان اونجا زندگی راحتی داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۰۸:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا در ساحل غزه داره اسکله دریایی میزنه که کشتی ها پهلو بگیرند. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خود صهیون هم جاده ای در عرض غزه زده ! شاید برای ساعت صفر باشد! تا موقع فرار این حجم اشغالگر و شهرک نشین که 75 ساله خورده و خوابیده و گند زده بتوانند سریعتر فرار کنند البته سواحل حیفا و فرودگاهها هم هستند سواحل ایلات که در تیررس یمن است مرز زمینی که در آن شرایط برای صهیون زاده اشغالگر بسیار خطرناک خواهد بود البته سواحل غزه بخاطر دوری از لبنان برای این حرامیان امن تر خواهد بود! یانکیها می گویند بخاطر کمک به مردم غزه!!!!!! اینکار را انجام می دهند گویا کمکهای هوایی زیاد کارساز نبوده! (چقدر تراکم جمعیت زیاد است که یکسری از این محموله ها بعلت باز نشدن چتر باعث شهادت عده ای شده!)
آخرین اخبار