واکسیناسیون ۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین با همت ۲۵ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی، در مناطق محروم و سخت گذر چهارمحال و بختیاری علیه بیماری‌ها ایمن و واکسینه شدند.

گروه جهادی حضرت، ولی عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام رزمایش چهار جانبه برگزار کردند.

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، گفت: در رزمایش جهادی جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، ۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین با همت ۲۵ دانشجویان بسیجی دکترای دامپزشکی، در مناطق محروم و سخت گذر شهرستان لردگان، شهرستان فلارد و صمصامی و بازفت شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری معاینه و واکسینه شد.

وی افزود: در این رزمایش جهادی بزرگ، همزمان چهار تیم تخصصی دامپزشکی به چهار شهرستان استان با مسافت زیاد ازهم اعزام شد؛ که مناطق وسیعی از استان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش خدمات دامپزشکی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


دهقانی اضافه کرد: در منطقه سردشت شهرستان لردگان هشت هزار و ۸۰۰ هزار رأس دام سبک و سنگین و طیور، در منطقه شاه نجف و دیان کوه شهرستان فلارد هشت هزار رأس دام سبک و سنگین و طیور، در منطقه صمصامی شهرستان کوهرنگ دو هزار رأس دام سبک و سبک و طیور و در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز هزار و ۲۰۰ رأس دام‌سبک و سنگین و طیور واکسینه، معاینه و خدمات رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون، معاینه، درمان و آموزش دامداران از مهمترین اهداف این رزمایش بود، بیان داشت: این رزمایش چهارگانه با حمایت بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، اداره کل دامپزشکی و شبکه دامپزشکی شهرستان‌ها و بسیج دانشجویی به مدت چهار روز انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار