پاسداشت روز زن در اردوگاه سازمان تروریستی منافقین! + تصاویر

اردوگاه‌های سازمان تروریستی منافقین از جمله بزرگترین زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌های جهان به شمار می‌روند که زنان در این اردوگاه‌ها به طور روزانه تحقیر و مورد شکنجه روحی و روانی و ... قرار می‌گیرند.

سازمان تروریستی منافقین که زنان حضور پرشماری در آن دارند، علاوه بر اینکه تا به امروز علیه ملت ایران دست به اعمال خشونت‌بار و غیرانسانی زیادی زده است، با اعضای خود نیز به شدت به طور غیرانسانی برخورد می‌کند تا جایی که انواع شکنجه‌های روحی و روانی و جسمی را علیه اعضای خود خصوصا زنان اعمال داشته است.

افرادی که از این سازمان تروریستی جدا شده‌اند، روایت‌های هولناک و تلخی از رفتار سرکردگان منافقین خصوصا با زنان عضو ابراز داشته‌اند که هر یک از این برخورد‌ها در نوع خود بسیار عجیب است. از این روست که از اردوگاه‌های منافقین به عنوان بزرگترین شکنجه‌گاه و زندان‌های مخوف جهان یاد می‌شود.

یکی از اعضای جداشده منافقین که به طور گمنام در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت می‌کند، درباره یک مراسم تحقیرآمیز به نام «دیگ» در سازمان تروریستی منافقین می‌گوید: «دیگ یک اصطلاح در مجاهدین خلق بود که فردی را در نشست‌های جمعی سوژه می‌کردن! یعنی داخل دیگ می‌اندازند و آتش شعله‌های دیگ را زیاد می‌کنند! یعنی با فحاشی کردن، تهدید و توهین و تهمت زدن و تُف باران کردن و داد زدن‌های مستمر عناصر بر سر سوژه‌ای که برای ساعت‌های متمادی در درون دیگ قرار داشت کاری می‌کردن تا سوژه از پای در بیاد و هرچی مسئول نشست مثل ابریشمچی، پارسایی، سپهری یا... می‌خواستند اعتراف_دروغ کنه و ثبت بشه!»

مجاهدین

وی درباره تجربه خود در این جلسه وحشتناک می‌نویسد: «من یکبار داخل دیگ رفتم، وقتی سارا و بقیه کسانی که فکر می‌کردم با من دوستند، چهل دقیقه آب دهان انداختن و تهمت و توهین‌های بی‌شرمانه کردند، عملا مرگ شخصیتم رو دیدم. تو دیگ‌ها، پدر به پسر، مادر به دختر، پسر به پدر و خواهر به خواهر هم رحم نمی‌کرد. کدام فرقه چنین مناسباتی دارد؟»

از جلسه دیگ در سازمان منافقین به عنوان «بزرگترین نشست سرکوب روانی در فرقه مجاهدین خلق» یاد می‌شود. در تشکیلات منافقین، از انواع نشست‌ها و جلسات گروهی برای اعمال قدرت مطلق رهبران بر اعضا استفاده می‌شود.

در میان این عناوین و بازی‌های واژگانی، نشست موسوم به دیگ را می‌توان از بزرگترین و پرفشارترین جلسات جمعی شستشوی مغزی در فرقه رجوی نامید تا جایی که هیچ فردی نتواند غیر از اهداف تروریستی سازمان فکر دیگری بر سر راه دهد.

«فواد بصری»، عضو پیشین فرقه رجوی معتقد است که «مهوش سپهری» با نام مستعار نسرین از سران رده بالای فرقه، مبدع این روش شکنجه روانی است. او در خاطراتش از از این عضو سازمان منافقین می‌نویسد که چطور سپهری اذعان می‌کرد که ایده نشست دیگ را از آشپزخانه تشکیلات الهام گرفته است.

وی در این باره می‌نویسد: «در یک نشست مجزا می‌گفت شما فکر می‌کنید ما این بحث‌ها را از فضا می‌آوریم! من یک روز رفته بودم سری به آشپزخانه بزنم. رفتم در قسمت آماده سازی چشمم به یک دیگچه‌ای خورد که در آن لپه خیس کرده بودند از مسئول آماده سازی سئوال کردم چرا لپه‌ها را روی گاز قرار نمی‌دهید گفت نمی‌شود اول بایستی لپه‌ها خیس بخورند بعد از خیس خوردن آن‌ها را در دیگ می‌گذاریم و روی گاز قرار می‌دهیم که پخته شود و در ادامه می‌گفت این موضوع ذهن مرا درگیر کرد و در اتاق کارم خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که چرا این کار را بر روی افراد پیاده نکنیم. گزارش برای خواهر (مریم) و برادر (مسعود رجوی) نوشتم.»

جلسات تفتیش عقاید در سازمان منافقین تنها به نشست دیگ ختم نمی‌شد و انواع گوناگونی داشت. نشست دیگری که از آن به عنوان «غسل هفتگی» یاد می‌شد نیز افکار اعضای این سازمان را هدف قرار می‌داد. غسل هفتگی، عنوان جلساتی بود که همانطور که از نامش پیداست هر هفته و در روزی خاص برگزار می‌شد و در آن تمامی اعضای گروهک دور هم جمع شده و از تفکرات مسائل جنسی خود در طول هفته گذشته عنوان می‌کردند.

فلسفه برگزاری چنین جلساتی در میان اعضای گروهک تروریستی منافقین از آنجا نشأت می‌گیرد که سرکردگان این فرقه تروریستی ازدواج اعضا را امری قبیح دانسته و تمامی اعضا گروهک را از ازدواج و حتی فکر کردن به آن منع کرده و برای پیش برد اهداف مضحک و احمقانه‌شان جلسات غسل هفتگی را برگزار می‌کردند.

مریم رجوی

در این رابطه زنان باید تنها به یک نفر فکر می‌کردند و آنهم «مسعود رجوی» بود! اگر آنان در این حوزه ذهن خود را به مرد دیگری معطوف می‌کردند به شدت سرکوب و مورد شکنجه قرار می‌گرفتند.

سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در ابتدا دفترچه‌هایی را به اعضا می‌دادند، و اعضا گروهک نیز موظف بودند افکار و تمایلات جنسی خود را که در طول هفته با آن مواجه شده بودند در این دفترچه بنویسند و در جمع آن را بخوانند، اما این انتهای کار نبود و ممکن بود که این اعترافات نیز دروغین تصور شود و بعد از این مرحله فرد مورد نظر به شدت مورد فشار روحی و روانی قرار می‌گرفت. 

این عضو گروهک تروریستی منافقین که تمایل به افشای نامش ندارد در این خصوص نوشت: «تو نشست‌های غسل هفتگی اگر بعد دو جلسه به لحظه جیم اعتراف نمی‌کردی، می‌گفتند که داری انکار میکنی و توبیخ می‌شدی! شاید برای مرد‌ها بیان لحظه جیم راحت باشه، ولی برای یک زن همیشه سخته. سارا به خاطر لحظه جیم به برادر احمد باید تحقیر می‌شد، ولی من گاهی برای فرار از تحقیر، به دروغ لحظه جیمم رو به مسعود رجوی منتسب می‌کردم و تشویق می‌شدم! لحظه دروغ روایت می‌کردم، اما واقعی‌هاش رو همیشه در ذهن و دلم مخفی نگه می‌داشتم. حالا این‌ها هشت مارس رو تبریک میگن به زنان!»

زنان

وی در پستی دیگر در شبکه ایکس می‌نویسد: «ما در این سازمان جهنمی مجاهدین خلق بقدری تحقیر و تحمیق شده بودیم که در نشست‌ها دیدن مسعود و مریم در سال‌های ابتدای ورود به اشرف برای‌مان چقدر هیجان داشت.»

این عضو جدا شده منافقین توضیح می‌دهد: «اما سال ۷۰ به بعد ورق برگشت. وقتی دختر عموی من از گرفتن موز از مریم رجوی دچار هیجان شده بود و با هزار ترس از دیده شدن برام تعریف کرد، نشد تحقیرانه بگم «زندگی و شرف‌مون رو با یه موز فروختیم به میمونی مثل مریم... امروز من رها شدم و سارا هنوز حقیرانه محبوس است! این عکس یادآور آخرین دیالوگ من و سارا شد.»

اردوگاه سازمان تروریستی منافقین

ماجرای جالب دیگری که وی درباره اردوگاه منافقین تعریف می‌کند به بازی ایران و صعود تیم فوتبال کشورمان به جام جهانی ارتباط دارد. وی در این باره می‌نویسد: «می‌دونید سال ۹۸ که ایران به جام جهانی صعود کرد، حدود ۷۰ نفر بابت خوشحالی از صعود تیم ملی به نشست و بازجویی و زندان رفتن؟ چرا؟ چون مسعود رجوی گفته بود که اون‌هایی که به صورت قاچاقی بازی رو دنبال کردن و مطلع شدن از پیروزی و خوشحالی کردن، مزدور‌ها و جاسوس‌های رژیم بودن و باید زندانی بشن. از اون هفتاد نفر، دو نفر دیگه برنگشتند.»

پاسداشت روز زن

منبع: فارس

برچسب ها: تروریست ، روز زن ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
واقعا انسانهای بدبخت غافل هستن خداوند نجاتشان دهد تا به زندگی عادی بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
یکی از دوستان سفارش میکرد هر وقت به ذهنت خطور کرد که فحش بدی ، سریع یک صلوات بگو ؛ اللهم صلی علی محمد و آل محمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مجاهدین خلق از شدت دروغگویی و حقه بازی واقعا چندش آور و تهوع آورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بیچاره این زنها...
بذارید برن شوهر کنند.
دیگه چیزی ازشون باقی نمونده...!
مسعود لجنی و مریم لجن تر از اون..... رو باید با میخ آویزان کرد.
اکثر اعضای سازمان،،، درب باغ سبز رو دیدن!!!
بعدش متوجه اشتباه فاحش خود شدند.
اما دیگه دیر بود... چرا که به اسارت رفتند!!!!!
این ها نه منافق اند نه کافر...!
این ها، روی منافقین و کفار را، سفید کردند!
خوک در مقابل اینها،،، پادشاه است!
موجودات افشا نشده ای هستند که کشف شده اند!
نجاست،،، پاک تر از اینهاست.
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۹:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
از چهر ه هاشون سیاهی و ظلمت و خود باختی فرو می ریزد چقدر بدعاقبت شدن بد است و جبران ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
خاک بر سر تک تکشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
یک مشت عجوزه .سالخورده .با انواع بیماریها
دو دنیا را باختند
چقدر خونهای بیگناه را ربختند و
خانواده ها را داغدار کردند .حتی خانواده خودشان را
بدشانس ترین انسان نماها هستند
بیشترشون وقتی برای پناهندگی به خارج ایران رفتند
برای گرفتن اقامت
در. دسیسه منافقین اسیر و گرفتار شدند و
با طناب انها به ته چاه افتادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
دنیا وآخرتشون برباد رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
ضرب المثل فارسی هم میخوای بزنی برو مطالعه کن بعد بگو .یه بنده خدائی نوشته...ر چهره گوید از سر درون ..نه اشتباهه درستش اینه...رنگ رسخساره خبر میدهد از سر درون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
خدا نگزره ازشون ببین چجوری بندگان خدارو اسیر خودشون کردن ...بدبخترین ادما همینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
منافقان از کافران هم بدترند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
برده داری مدرن، انسانی که خداوند متعال آزاد آفریده با شستشوی مغزی برده میشه و از منزلت انسانیش دور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
چقدر این جماعت بدبخت وفلک زده هستن بیچاره ها را در یک زندان ریختن یه لاشخوری مثل مریم رجوی بر انها حکومت میکند عمر وزندگی خودشان را تباه کردن وخسر دنیا واخرت شدن وکلی جنایت وقتل مرتکب شدن ونفرین یه ملت بدنبال این کفتارهاست لعنت خدا برانها وسردمداران جنایتکار انها
Germany
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
سازمان محبوب و مورد علاقه مايك پمپئو و نتانياهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
چهره های عبوس، افسرده، نگران و پر از غم و استیصال هست. بدبخت های مفلوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اینا همون هایی هستند که شعار زن زندگی آزادی میدادند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بله همونهایی هستن که سربازهای مارو شهید کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بعضی ها در داخل کشور...
درب باغ سبز رو دیدن!!!
در صورت لزوم، باید تاوان اشتباهات خود را بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اینان همان کسانی اند که هدف از پیوستن به سازمان را مرگ در راه مبارزه با امپریالیسم امریکا می دانستن و تقدیر که چه عرض کنم روزگار انان را به این سیاهی نشاند و شدن مزدور مزدور امپریالیسم امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
چهرهاشون پر از غم واندوه اصلا وقتی دارند شادی میکنند هم معلومه خوشحال نیستن عجب زندکی نکبتی دارند خدا کنه زور هدایت بشن برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اینها دیگر هدایت بشو نیستند چنان غرق در منجلابند که هدایت شدنشان خیلی بعیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
آدم هایی که رحم زنان رو از بدنشون جدا می کنند با چه رویی از مقام زنان صحبت می کنید و ازشون تجلیل می کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
زنان موجودات ظریفی هستند.
اینها را فریب داده اند!
نه راه پس دارند نه پیش...
این زنان و حتی بعضی از مردان، پشیمان اند.
اما راه گریز ندارند.
خدا لعنت کند باعث و بانی این سازمان لجن را...
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
از قیافه ها و مشخصه احترام شون برای حقوق زنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
ب خداوند یکتا قسم در بین ایرانی ها 99.999999999 درصد طرفدار اینا نیستن و با تمام وجود از این حرام زاده ها متنفرن و خواهان اعدام تک تکشون هستن
اون 0.00000000001 که طرفدار این گروهن سروش هیچکس و زنش و مادرزن و پدرزنش و ۲ ، ۳ هزار نفر پیرپاتال فریب خورده عضو گروه هستن
اگر روزی دستور حمله ب آلبانی و نابودی مجاهدین خلق و فتح کشور مفلوک لیتوانی بیاد من اولین نفر در خط مقدم خواهم جنگید و تمام ایران با ارتش ۳۰ میلیونی این هارو ب خاک خون خواهند کشید
Canada
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
لعنت خدا بر این گروه دنیا فریب مردم فریب وخوفریت وبی شرف و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مگر کسی مجبورشون کرده بود وارد چنین چاه فاضلابی بشوند ؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
خلایق هرچه لایق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
چهره گوید از سر درون ، برای اینها و امثال اینها متاسفام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اصلاً هم متاسف نباش اینها هر خفتی بکشند حقشونه ، اینها می خواستند کل ملت عزیز ایران را به این حال و روز بیندازند اگر رهبری های هوشمندانه امام عزیزمان نبود اینها کل ملت ایران را به خاک سیاه می نشاندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
واقعا درک کردن این موجودات کار سختیه انگار از دنیا عقب موندن و سالها در غار زندگی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
عده ای فریب خورده بدبخت که حتی در انتخاب لباس و موضوع ازدواجشون هم اختیاری ندارند ، بعد اینها برای ما شعار زن زندگی آزادی می‌دهند، من افتخار میکنم که در نظام جمهوری اسلامی فوق تخصص جراحی زنان و زایمان دارم و سه فرزند دارم و در دانشگاه هم تدریس دارم . حالا من آزاد هستم یا اینها ؟؟؟؟ البته عمیقا برای این خانمها ناراحت هستم ، فریب خورده اند ، انشالله اینها هم بتوانند رها شوند و از مابقی عمرشون استفاده کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بهترین حکومت در دنیا...
فقط جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه است.
بذاری کسی که بداند.
البته تخلفات افراد خائن را به پای نظام ننویسید.
حکومت عدل...
اما در مجازات خائنین به ملت،،، کمی کوتاهی می‌شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
از البانی سه تا دیس لایک گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
حیف نیست شما خودتان را با این جانواران انسان نما مقایسه کنید امثال شما افتخار ما ملت ایران هستید اینها مایه ننگ ایران و ایرانی هستند.