داداش زاده: پرسپولیس با این دروازه‌بان و دفاع در دربی به مشکل می خورد

پیشکسوت پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما متاسفانه خط دفاع پرسپولیس بسیار آسیب پذیر است. بیرانوند دروازه بان بزرگی است و اگر می‌خواهد همیشه ماندگار شود باید در روز‌های سخت به داد پرسپولیس برسد.

اوسمار شجاعت به خرج بدهد و رفیعی را درون دروازه پرسپولیس بگذارد 

او افزود: به هر حال بیرانوند و مدافعان در بازی با فولاد آسیب پذیر بودند. اگر با این شرایط به دربی برویم در این بازی با مشکل مواجه می‌شویم. ضمن اینکه اکنون خط دفاعی نداریم و فقط یک نفر را داریم. در واقع کار سخت است و پرسپولیس همیشه در خط دفاع در این فصل مشکل داشت. به نظرم اوسمار باید تدابیری در نظر بگیرد که بتواند خط دفاع را ترمیم کند و بیرانوند همان بیرانوند سابق باشد. اگر اوسمار شجاعت داشته باشد و رفیعی گلر دوم  را در بازی دربی بگذارد شاید مثمر ثمر باشد، چون اگر بیرانوند همانند بازی با فولاد در دربی در درون دروازه بایستد مشکل ساز می‌شود.

متاسفانه اعتماد به نفس بالای بیرانوند به پرسپولیس آسیب می زند 

داداش زاده درباره علت اشتباهات بیرانوند درون دروازه پرسپولیس گفت: بیرانوند آن قدر اعتماد به نفس دارد و خودش را بالا می‌داند که متاسفانه این موضوع به پرسپولیس آسیب می‌زند. بیرانوند باید خودش را ریکاوری کند و اگر نمی‌تواند باید شجاعت داشته باشد و بگوید که دربی از او استفاده نکنند. اگر می‌خواهد در دربی بازی کند هم باید در خط دفاع و هم درون دروازه باشد و کار دوم هم انجام بدهد. عابدزاده یک ستون بود و او علاوه بر اینکه گلر بود دفاع هم می‌کرد. اگر بازیکنی توپی را از دست می‌داد خیالش راحت بود و اگر حریف از همه رد بشود، اما ستونی به نام عابدزاده درون دروازه قرار دارد. بیرانوند این روز‌ها ستون پرسپولیس نیست و اگر می‌خواهد واقعا تاریخ ساز شود باید خودش را نشان بدهد. این بیرانوند واقعا برای پرسپولیس یک سم است. اگر قرار است بیرانوند در دربی گل بخورد، رفیعی گلر پرسپولیس باشد که یک جوان آینده دار برای پرسپولیس و تیم ملی در دربی معرفی کنند.

بیرانوند باید همه کاره پرسپولیس در دربی باشد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد فولاد گفت: اگر فولاد گل زد روی اشتباهات فردی سرخپوشان بود. البته فولاد تیم قابل احترامی است و همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بود. البته خوبی اش این است که قبل از دربی ۳ امتیاز گرفتیم. فاز حمله ما خوب و بی نظیر است، اما در خط دفاع همیشه مشکل داشتیم و آسیب پذیر هستیم و اشتباهات بدی می‌کنند. به هر حال قرعه به نام استقلال افتاد و برای این بازی مصدوم و محروم داریم. بیرانوند در صورت دروازه بانی پرسپولیس در دربی  باید همه کاره این تیم باشد.

استقلال روی کاغذ از پرسپولیس ضعیف تر است 

داداش زاده درباره برد استقلال تهران برابر تیم استقلال خوزستان گفت: تیم استقلال بازی خوبی انجام نداد، اما مهم ۳ امتیاز بازی قبل از دربی بود. به نظرم نیمه دوم بازی برای استقلال خوزستان بود و به مراتب روی کاغذ تیم استقلال از پرسپولیس ضعیف‌تر است. هر وقت پرسپولیس قبل از دربی ضعیف بوده است در نهایت این تیم در شهرآورد قوی نشان داده است و برعکس هم رخ داده است و دربی متفاوت است و همه بازیکنان می‌خواهند دراین بازی عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم دربی خوبی باشد و طرفداران بیایند و لذت ببرند و امیدوارند این بازی درسی برای تمام دنیا باشد.

مشخص نبودن بازی دربی از بی تدبیری سازمان لیگ است 

او درباره اینکه تاریخ دربی سرخابی‌ها مشخص نیست، بیان کرد: این بی تدبیری سازمان لیگ  است. سهیل مهدی فرد مقتدری است و او تابع قانون است. البته اگر زمان دربی عقب بیفتد همه تیم‌ها ضرر می‌کنند. باید ببینیم شرایط فوتبال ما چطور است. هر تصمیمی که می‌گیرند  ما باید احترام بگذاریم.

مالکان جدید سرخابی ها پول هنگفتی به دست می آورند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود که سازمان تامین اجتماعی قرار است مالک سرخپوشان شود، گفت: اگر قرار است استقلال و پرسپولیس به کسی واگذار شود باید فردی باشد که بتواند تیم را جمع و سازماندهی کند و پول با خودش بیاورد.  اگر فقط به خاطر اینکه از سر خود برداریم، می‌خواهیم پرسپولیس را به سازمان تامین اجتماعی بدهیم، مشکلی به مشکلات اضافه می‌شود. مطمئن باشید هر کسی بیاید در کنار پرسپولیس و استقلال پول‌های هنگفت به دست می‌آید. باید کسانی بیایند که هم هزینه کنند و هم بتوانند در آمد داشته باشند. همچنین آستانه تحملشان بالا باشد و باید حدود ۶ ماه صبر کنند تا بیایند هزینه کنند و پول‌های هنگفت گیرشان بیاید و باید خدمت به پرسپولیس و استقلال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بیرانوند اعتماد به نفس ندارد ( مغرور ررر) شده و پول‌های میلیاردی خرابش کرده.
آخرین اخبار