امام‌جمعه مهاباد:

مردم با مشارکت خود پیروز میدان انتخابات شدند

امام‌جمعه مهاباد گفت: مردم ایران اسلامی با مشارکت خود در پای صندوق‌های رای، پیروز میدان انتخابات ۱۱ اسفند شدند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام‌جمعه مهاباد در خطبه نمازجمعه این هفته، گفت: در حالی که برخی در صدد ایجاد نفاق و تفرقه در بین مردم بودند، اما مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای در این آزمون هم سربلند و پیروز شدند.

وی اضافه کرد: مردم با مشارکت خود در این انتخابات، نماینده‌گان اصلح را از بین افراد تایید صلاحیت شده انتخاب کردند و این گونه در تعیین سرنوشت خود سهیم شدند.

امام‌جمعه مهاباد به منتخبین مردم هم توصیه کرد از تجربیات و دانش نمایندگان کنونی و ادوار مجلس شورای اسلامی استفاده کنند و تا بتوانند بهتر و تواناتر در میدان خدمت به مردم حاضر شوند.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه مهاباد با اشاره به ماه‌رمضان افزود: اعلام آغاز این ماه مبارک باید از سوی نهاد‌های رسمی و پس از تایید استهلال ماه صورت گیرد.

وی از مومنان خواست در این ماه مبارک خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت را فراموش نکنند و بخش از هزینه‌هایی که در این ماه صرفه جویی می‌شود را به افراد مستمند ببخشند.

امام‌جمعه مهاباد از بازاریان و کسبه هم خواست به احترام این ماه مبارک از احتکار و انبار مواد غذایی به منظور افزایش قیمت خودداری کنند و معیشت و نیاز‌های مردم بویژه نیازمندان را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.