وزش باد نسبتا شدید در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا، وزش باد نسبتا شدید در سطح استان کرمان پیش بینی می شود.

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت : برای امروز، وزش باد نسبتا شدید در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می شود.

وی افزود: از عصر امروز تا روز شنبه، وزش باد شدید به همراه گرد وخاک در مناطق شمال، شمال غرب، مرکز، شرق و جنوب شرقی استان داریم که این پدیده باعث انتقال ریزگرد از کویر مرکزی به سطح استان کرمان و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می شود و خود شهر کرمان نیز غبار آلود خواهد شد. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین برای روزهای جمعه و شنبه در مناطق مرکزی و جنوب غربی، بارش های بسیار خفیف و پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تا روزیکشنبه، روند افزایشی دما را داریم و از روز دوشنبه نیز  سامانه بارشی درسطح استان فعال می شود که روز دوشنبه، کاهش شدید دما را خواهیم داشت و بیشینه بارش ها در روز سه شنبه بیشتر است.

دریافر افزود: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر، خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار