برگزاری یادواره شهدای اسفند ماه قزوین

یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه و یادبود شهیدان عملیات‌های بدر و خیبر بعدازظهر امروز در حسینیه امام زاده حسین (ع) برگزار شد.

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه و یادبود شهیدان عملیات‌های بدر و خیبرگفت: یکی از مصادیق زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزاری همین یادواره شهداست.

شعبانی افزود: به جهت منزلت و جایگاه شهدا صحبت کردن در خصوص جایگاه شهدا بسیار سخت است. با مراجعه به آیات و روایات می‌توانیم آگاهی خودمان را در خصوص شهدا ارتقاء دهیم.

وی اضافه کرد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ جبهه کفر از نفاق و قتل دست بر نداشتند و در دوران دفاع دمقدس هم رژیم بعثی از هیچ جنایتی خودداری نکرد.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از فروع دین است، گفت: در کشور ما نیز عده‌ای در جناح دشمن حضور دارند و دم از صلح و سازش با دشمن می‌زنند و ما باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم تا تسلیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نشویم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و تاکید کرد: ما تنها با گام برداشتن در خط و راه شهدا می‌توانیم به تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم.

شعبانی، شجاعت و نترس بودن را خصوصیت بارز امت اسلامی برشمرد و گفت: مقاومت ملت یمن، آمریکا و هم پیمانانش را به زانو در آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.