بیش از ۵۴ هزار عدد موادمحترقه در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: بیش از ۵۴ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال با تلاش و هوشیاری ماموران این انتظامی از یک مغازه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و حفظ سلامتی شهروندان عزیز، برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پس از وصول خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمحترقه مضر برای سلامتی در یکی از محلات شهرستان، مامورین پس از بررسی. موضوع و با هماهنگی قضایی در بازرسی از یک منزل تعداد، ۵۴ هزار عدد موادمحترقه کشف و یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: با عوامل توزیع و فروش موادمحترقه و خطرناک در سطح خیابان‌ها و معابر و حتی فضای مجازی این شهرستان برخورد می شود و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

سرهنگ بهاری بیان کرد: توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا در سطح معابر شهری و حتی در بستر فضای مجازی منتظر برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی باشند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو دز زمینه موادمحترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سالانه صد‌ها نفر در کشور بر اثر استفاده از موادمحترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می‌کنند.

بوکان با داشتن بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی یکی از شهر‌های نزدیک به مرز است و محل انتقال کالای قاچاق به شهر‌های عمقی کشور به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.