هیات حماس قاهره را بدون توافق ترک کرد

جنبش حماس اعلام کرد هیات این جنبش برای مشورت با سران حماس مذاکرات قاهره را ترک کرده است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیات آن قاهره را ترک کرد، در حالی که مذاکرات آتش‌بس در غزه تا حصول توافق با رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

براساس گزارش القدس العربی، در این بیانیه آمده است: هیات حماس امروز پنجشنبه قاهره را برای مشورت با رهبری جنبش ترک کرد. در همین حال مذاکرات و تلاش‌ها برای توقف تجاوز، بازگرداندن اسرا و رساندن کمک‌های امدادی به مردم ما ادامه دارد.

از سویی دیگر خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع خود گزارش داد که مذاکرات قاهره بدون دستیابی به توافق پایان یافت و میانجیگران بین حماس و رژیم صهیونیستی تلاش کردند شکاف بین دو طرف را پر کنند، اما تلاش آن‌ها به نتیجه نرسید.

این خبرگزاری گفت که رژیم صهیونیستی درخواست حماس برای آتش بس دائمی، خروج ارتش این رژیم از نوار غزه و بازگشت بی قید و شرط آوارگان را رد کرد. در همین حال یک مقام ارشد حماس گفت که رژیم صهیونیستی بر امتناع از توقف تجاوز و عقب‌نشینی و تضمین آزادی ورود کمک‌ها و بازگشت آوارگان اصرار دارد.

 یک منبع رسمی دیگر به کانال مصری «قاهره نیوز» نیز گفت که مذاکرات برای دستیابی به آتش بس در غزه قبل از ماه رمضان بین همه طرف‌ها ادامه دارد. این مقام گفت که هیات حماس در حال حاضر قاهره را برای انجام رایزنی‌ها ترک کرده است، اما مذاکرات هفته آینده از سر گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
سگیونیست هانفس شان به شمارش افتاده،وقت می خرند،تاوحشی ترگازبگیرندمیلیونهامسلمان بی سلاح ودست خالی را
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
فقط آتش بس دائم وخروج کامل آدمکشان از غزه اصلا عقب نشینی نکنید خیلی وضع خراب تر میشه اگه آتش بس دائم نشه انشاالله پیروزی باشماست با این دشمن خونخوار وحشی هرگز مدارا نکنید.
آخرین اخبار