استاندار:

برنامه ریزی و اقدام برای مدیریت و مهار سیلاب‌های سیستان و بلوچستان با جدیت دنبال شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارش‌های رگباری و سیل آسا در جنوب استان، برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای باید با فوریت برنامه ریزی و اقدامات زیرساختی انجام شود .

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارش‌های رگباری و سیل آسا در جنوب استان، برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای باید با فوریت برنامه ریزی و اقدامات زیرساختی انجام شود تا بتوانیم در آینده سیلاب‌ها را مهار و مدیریت و در حوزه کشاورزی از این ظرفیت بی نظیر استفاده کنیم.

وی در نشست ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار کرد: پس از بارندگی‌های اخیر بازسازی راه‌ها و پل‌ها مطالبه عموم مردم جنوب سیستان و بلوچستان از راه و شهر سازی و گروه‌های جهادی است.

وی افزود: مردم از باران رحمت الهی که خداوند نازل کرد بهره بردند، اما در زمان بارندگی اگر جایی دچار مشکل می‌شود در واقع کار ما از قبل نقص داشته چرا که در زمان ساخت جاده‌ها، پل‌ها، خانه‌ها، راه‌ها و دیگر زیرساخت‌ها استاندارد‌ها را رعایت نکرده ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: قبل از این بارندگی در نیکشهر، قصرقند، بنت، مهرستان و گلشن بارندگی رخ داده که برق ۶۵ روستا قطع شد همچنین ارتباط ۷۵ روستا نیز به طور کامل قطع شده بود که در مدت زمان کوتاهی ارتباط این روستا‌ها با مرکز برقرار، اما در این منطقه سیل به راه افتاد و آسیب‌های شدیدی به این منطقه وارد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار