ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ کارجو کرمانشاهی در سامانه جستجوی شغلی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ کارجو کرمانشاهی در سامانه جستجوی شغلی خبر داد.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir، با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت افزایش اشتغال، راه اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای راه اندازی سامانه جستجوی شغلی تاکنون یک‌هزار و ۲۶۰ کارجوی کرمانشاهی در سامانه ثبت‌نام کرده و ۲۵۶ نفر توسط بنگاه‌های اقتصادی جذب بازار کار شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ابتدای سال برای استان ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی پیش‌بینی شده که بر اساس داده‌های آماری در سامانه ملی رصد، تا کنون ۱۱۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی به اختصاص ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال‌جاری به استان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده طرح‌های بیشتر از سهمیه تخصیصی به بانک‌های عامل معرفی‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از ایجاد یک‌هزار و ۴۲۰ فرصت شغلی از محل جذب تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰۰ طرح توسط این اداره‌کل و دستگاه‌های اجرایی راست‌آزمایی و نظارت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار