شهروندخبرنگار تهران؛

کلافگی رانندگان از ترافیک زیرگذر پل قطار در جاده وهن آباد - رباط کریم

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از ترافیک همیشگی زیرگذر پل قطار واقع در جاده وهن آباد - رباط کریم گلایه کرد.

در بخشی از جاده وهن آباد - رباط کریم استان تهران زیرگذر پل قطار وجود دارد که به دلیل عرض کم آن در ساعات شلوغ اغلب با ترافیک همراه است و جوابگوی تعداد خودروهایی که از این مسیر عبور می کنند نیست و رانندگان ساعت ها در ترافیک می مانند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست کرد تا چاره ای بیندیشند.

منبع: سعید صفالو - تهران

متن پیام شهروندخبرنگار

 سلام زیرگذر پل قطار در جاده وهن آباد - رباط کریم به دلیل عرض کمی که دارد جوابگوی ساعات شلوغی نیست و همشهریان ما باید مدت زیادی در ترافیک می مانند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
ساخت و سازهای بی رویه دلالان مسکن بدون توجه به گنجایش تردد معابر و مجموعه های مراکز خرید پراکنده بودن مراکز خرید مایحتاج روزمره که بدون خودرو ممکن نیست، افزایش توان خرید مشاغل ازاد و فروش بی وقفه و بی رویه خودرو از کلیه امور مرتبط با خودرو، احداث بزرگراهها و پلهایی که در نهایت به گلوگاه معابر باریک و ناهموار و افزایش ترافیک ختم میشوند، عدم استقبال از وسایل همگانی بعلت وقت گیری و احساس ناراحتی و ناامنی، کم تحرکی و استفاده غیرضروری از خودرو در مسیرهای کوتاه، بزرگ بودن خودروها، بینظمی در حرکت یا توقفهای نابجا، کلان شهرها را فلج کرده به جای اینکه خودرو را گران کند، عرضه انرا محدود کند تا بر فشار ترافیک افزوده نشود و خودروهای مسن را روانه پارکینگ کند. استفاده از دوچرخه در شهرهای شیبدار مانند تهران دشوار است
آخرین اخبار