متقاضیان وام مسکن در انتظار تسهیل شرایط بانک‌ها

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام آسان سازی شرایط بانکی به جهت دریافت وام مسکن را درخواست کردند.

وام مسکن یکی از تسهیلاتی که می‌تواند به افرادی که قصد خرید خانه دارند کمک کند تا هزینه سنگین مسکن را بپردازند. اما گاهی شرایط سخت اعطای وام مسکن موجب می‌شود تا متقاضیان نتوانند این تسهیلات را دریافت کنند و مانند سدی بر سر راه آن‌ها می‌شود.

شهروند خبرنگارهای ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست تسهیل وام مسکن را کردند تا متقاضیان امکان دریافت وام را پیدا کنند.

متن پیام شهروند خبرنگارها

باسلام و خسته نباشید، الان خیلی درباره تسهیل کردن وام مسکن صحبت می‌شود، اما اصلا اینطور نیست من خیلی وقت است که پیگیر وام مسکن هستم، اما متاسفانه هر بار به بانک مراجعه میکنم می‌گویند باید برای وام مسکن یا پس انداز بذاری (سپرده گذاری) و از روی همان وام بگیرید یا می‌گویند باید اوراق خریداری کنید تا بتوانیدوام بگیرید که آن هم به ازای هر۱۰۰میلیون ۲۸ میلیون باید اوراق بخریم و اوراقی که خریدیم ۲۸ میلیون از دست مون می‌رود کسی که پول داشته باشد می‌تواند سپرده گذاری کند و وام بگیرد برای وام  ۲۸ میلیون هزینه کند بریزد دور دیگر نیازی به وام ندارد خواهش میکنم ازتون این قضیه را پیگیری کنید.


چرا برای دریافت وام ۳۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن با نرخ سود۲۳ درصد و قسط ۹ میلیون تومان باید ۹۰ میلیون تومان اوراق خریداری شود من مبلغ ۹۰ میلیون تومان ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ بابت اوراق این وام پرداخت کردم. شما سود این وام را حساب کنید سود وام خودش زیاد است چرا پس باید اوراق خریداری شودخواهش میکنم پیگیری کنید.

منبع: رضا قلیچی - خراسان رضوی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
برای وام ودیعه مسکن‌ یکماهه که تعیین شعبه شدم..چندین بارم رفتم همون بانک میگن وام نمیدیم‌ ..جلوش و بستن
آخه دردمون و به کی بگیم...خدایا خودت کمکمون کن
Germany
علی اصغر
۲۳:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدت زیادی درانتظار وام مستاجری بودم بعداز مراجعه به بانک فرمودند فرمهای قبلی باطل شوده سامانه خودنویس جایگزین آن گردیده بعداز تکمیل پرونده ضامن رسمی و نامه کسرازحقوق برگ ثنا و...و...برای صدمیلیون چندروزه مراجعه میکنم پیشخوان برای ثبت آن سایت بسته است وقادر به انجام آن نمی شویم بانک تماس میگیرم میگویند دوماه بعداز تعطیلات عید آیا مردم سزاوار این همه ناراحتی وسرخوردگی هستند شما قضاوت کنید اگر میتوانید کاری انجام دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مستاجر جدید خواستید بیارید از مستاجر شماره. تلفن صاحب خونه قبلی بگیرید. و به مرسید این فرد چه طور ادمی هست. همین طور که مستاجر این حق داره که بدونه صاحب خونه چه طوری هست و میره 20 تا خونه را نگاه میکنه خوب طبیعی هست که صاحب خونه هم 10 مستاجر به بینه یکدوم که ظاهر اراسته و بدون خلکوبی و با حجاب باشه را انتخواب کنه که خونه را بهش امانت اجاره بده و حتما سوابق خود مستاجر را از شماره مالک قبلی که تو قرار داد پارسال هست جویا بشه.    تو کشور انگلیس هم سایت استعلام مستاجر وجود داره مثل اسنپ و نمره دادن دانشجو به استاد صاحب خونه باید نمره به مستاجر بده اگه نمره منفی مستاجر بگیره چون سیستم سراسری هست دیگه تو کل کشور کسی بهش خونه نمیده مگر این که صاحب خونه خودش در حد مستاجر باشه این طوری دادگاه ها هم خلوت تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
خونم خالی شد خواستم نقاشی کنم ۱۵میلیون شد۲ سال پیش ۲۰میلیون خرج لوله کشی و توالت فرنگی شد
الان بازدید کننده خونه را دیده می‌کنه کف آشپزخانه را چرا سنگه باید سرامیک کنی باید کابینت را بردارم که خودش ۳ میلیون فقط اجرت برداشت و نصب کابینت میشه بجز بنایی و مصالح ساختمانی
برای همین دلایل سال دیگه خونه ام را زیر ماهی ۱۵میلیون اجاره نمیدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
25 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مال زحمت کشیده است همه چی روز افزون گرون میشه چرا بعد یک سال باید ۲۵درصد باشه اصلا توافق مستاجر و مالک هست
مستاجر خونه را داغون می‌کنه
ولی حکم تخلیه میدن مهم نیست
United States of America
حسینی
۱۲:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
با این اوضاع اقتصادی بمیری بهتره تا زنده باشی ‌...وام گرفتن در این اوضاع اقتصادی زهر کشنده ای است....تا آخر عمر وام وقسط و غیره...‌‌خودتونو درگیر وام نکنید...
آخرین اخبار