معاون آموزش سپاه پاسداران:

سپاه سرآمد عالی‌ترین سطوح آموزش است

معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سپاه در عالی‌ترین سطوح آموزش سرآمد است، به نحوی که کشور‌های مختلف و ارتش آن‌ها افتخار می‌کنند بخشی از نیازمندی‌های آموزشی آن‌ها را جمهوری اسلامی پشتیبانی و تامین کند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در نخستین یادواره شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آموزش خراسان در مشهد افزود: در دوران دفاع مقدس بخش اعظمی از آموزش‌ها در همان محل میدان و جبهه و محل استقرار رزمندگان با حداقل امکانات و کسب تجریبات جدید انجام می‌شد.

وی ادامه داد: امروز بواسطه تجربیات آموزشی دوران دفاع مقدس و بعد از آن، بخش اعظمی از تجربیات، مکتوب شده و به عنوان دانش ضمنی میدانی تبدیل به متن، محتوا و دانش آشکار شده است. هم اینک بخش زیادی از این آموزش‌ها در سطوح مختلف سپاه و خارج از آن در حال تدریس است.

معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس در خط مقدم و کنار رزمندگان حضور داشتند، بیان کرد: فرماندهان ما مرد علم و عمل بودند. از عوامل پیروزی در دفاع مقدس همین حضور فرماندهان در خط مقدم بود.

وی افزود: آموزش مبنایی‌ترین کار است که اگر به درستی انجام نشود در میدان خطر با مشکل مواجه می‌شویم. باید نیرو‌هایی که تربیت می‌کنیم بتوانند در آینده شهید «سید رضی موسوی و شهید حججی» شوند.

سردار نوشادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا پیشتاز است، این همت والا جای تشکر دارد.

یادواره شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آموزش خراسان در مجتمع فرهنگی تربیتی آیه‌های مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار