برگزاری جشن نیکوکاری در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان همدان

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال جدید ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی استان میزبان جشن نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: برگزاری جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد است که اسفندماه هر سال همزمان با سراسر کشور و در آستانه سال جدید برگزار می‌شود و امسال نیز این جشن با شعار "عید همدلی" در سطح مراکز آموزشی استان همدان اجرا می‌شود.

غلامرضا مجیدی گفت: بیش از ۲۶۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند و پایگاه‌های این نهاد در میادین اصلی شهر‌ها و در محل برگزاری آیین نماز جمعه از ۱۴ تا پایان اسفند ماه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

او، کمک‌های جمع آوری شده جشن نیکوکاری پارسال را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و پیش بینی کرد در سالجاری میزان این کمک‌ها ۲۵ درصد رشد داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ضمن گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هدف از این برنامه را ترویج سنت حسنه نیکوکاری در بین دانش آموزان، نوجوانان و جوانان عزیز و جذب کمک‌های خیران، اولیا و دانش آموزان در آستانه سال نو دانست.
مجیدی از همه مردم نیکوکار استان دعوت کرد با هرتوان مالی که دارند در این جشن شرکت کنند.

او گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت۷۷۷۷-۹۱۷۷-۹۹۷۵-۶۰۳۷ در این جشن شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.