عرضه ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در کرمانشاه

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از عرضه ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو ۲۲۰ هزار تومان در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز در سطح استان خبر داد.

سعید جوادی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای عرضه گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز در استان، گفت : ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۲۲۰ هزار تومان در بازار استان عرضه خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه متقاضی اختصاص سهمیه بیشتری از گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری به استان هستیم، گفت: درخواست اختصاص سهمیه بیشتر را به مسئولین مربوطه در مرکز داده ایم که امیدواریم این درخواست مورد موافقت قرار بگیرد و بتوانیم گوشت قرمز منجمد بیشتری در سطح استان توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه برای عرضه ۲۸۰ تن برنج هندی و ۵۸۰ تن شکر با نرخ تنظیم بازار هم در استان برنامه ریزی کرده ایم، گفت: هر کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی هندی با قیمت ۳۵۰ هزار تومان و هر یک کیلوگرم شکر نیز با قیمت ۳۲ هزار تومان در استان عرضه خواهد شد.

جوادی افزود: گوشت قرمز منجمد وارداتی و دیگر اقلام تنظیم بازاری از روز شنبه (۱۹ اسفند) از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در استان عرضه خواهد شد.

 وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای عرضه میوه تنظیم بازار در آستانه نوروز در استان داشت و گفت: عرضه میوه شب عید با تصمیم استانی از ۲۲ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

جوادی با بیان اینکه ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب تنظیم بازاری در استان توزیع خواهد شد، افزود: سیب و پرتقال تنظیم بازاری با قیمتی معادل ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.