معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان:

موفقیت و نتیجه گرفتن مهم ترین هدف وزارت ورزش و جوانان است

اسبقیان گفت:در تشکیلات ورزش کشور، ادارات کل استان‌ها مهم‌ترین هدف مدنظر این است که ورزش نتیجه بگیرد و موفق باشد.

شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور گفت: در اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان، مواردی همچون توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش بانوان، موضوعات فرهنگی ورزش مدنظر قرار گرفته شده است. در تشکیلات ورزش کشور و ادارات کل استان‌ها و وزارت ورزش و جوانان، مهم‌ترین هدف مدنظر قرار گرفته شده این است که ورزش نتیجه بگیرد و موفق باشد. این حوزه بسیار مهم است و شما اشرافیتی به این موضوع دارید.

او با تاکید بر اینکه نباید در ورزش نگاه سیاسی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در ورزش نگاه سیاسی نداشته باشید و این زیبنده نظام جهموری اسلامی نیست و من با این کار به شخصه مشکل دارم. ما یک خدایی داریم که در زمان‌های سخت به ما کمک می‌کند. این کمک زمانی شکل می‌گیرد که ما بتوانم عدالت را رعایت کنیم و نباید در این زمینه نگاه سیاسی داشته باشیم. یک روز باید جوابگوی تصمیمات خود باشیم و من این را همیشه گفته‌ام و باید در این تصمیم‌گیری‌ها پاسخگو باشیم.

اسبقیان در پایان گفت: نگاه در ورزش باید، تخصصی، تعهدی و اخلاقی باشد. من در ورزش بزرگ شده‌ام و در دوران استانی ورزش قهرمانی انجام داده‌ام و همه این‌ها را مرحله به مرحله طی کردم. تصمیمات غیرمنطقی امور را بهم می‌ریزد و ما باید آبروی و جایگاه خود را حفظ کنیم. تصمیمات غیرورزشی باعث می‌شود سکوت کنیم و این سکوت، سکوت خطرناکی است، چون یک روزی من نوعی از آن مسئولیت بیرون می‌آیم و در آن موقع مسائل مشخص خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار