ارسال کمک‌های مردم استان یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: سه دستگاه انواع کمک‌های مردم استان یزد به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ضمن بازدید از محل جمع آوری کمک‌های مردم استان یزد واقع در هنرستان وطنچی، به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه جهادی بقیه الله به همراه گروه‌های جهادی مستقر در استان، با مشارکت خوب مردم، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به استان سیستان و بلوچستان کرده است.

او افزود: با توجه به شرایط خاص مردم سیستان و بلوچستان، در حال حاضر اقلامی مثل پوشاک، آب، تغذیه و مواد خوراکی از موارد ضروری برای آن‌ها است.

جوکار با تأکید بر اینکه مردم هیچ زمانی از کمک به همنوع خود کوتاهی نکرده‌اند، اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم استان دارالعباده یزد، مثل همیشه همراه و پشتیبان مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستند و آنان را در این شرایط سخت، تنها نمی‌گذارند.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ ادامه داد: اقلامی که از سوی گروه جهادی بقیه الله جمع آوری شده، با سه دستگاه کامیون به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار