انجام پژوهش باعث ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌ها و کاهش تباهی اقدامات می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل انجام پژوهش را در ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های استان و کاهش تباهی اقدامات موثر عنوان کرد.

کاظم دبیر در جشنواره تجلیل از بانوان پژوهشگر برگزیده در عرصه اشتغال و کارآفرینی اظهار کرد: پژوهش برای تولید علم و ثروت رغبت ایجاد می‌کند و هر چه بیش‌تر انجام شود به همان میزان موجب تقویت حرکت در مسیر علم می‌شود.

او با اشاره به منابع و ظرفیت‌های ثروت‌آفرین در کشور و استان اردبیل، افزود: توجه به تقویت علم و پژوهش در تبدیل ظرفیت‌های ثروت‌آفرین به رفاه مردم دارای اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به اولویت دادن به پژوهش‌های کاربردی و پرفایده در راستای رفع مشکلات مردم، ادامه داد: باید در انجام پژوهش‌ها به‌ویژه در حوزه دستگاه‌های اجرایی، اقدامات منجر به کاهش مشکلات در بخش‌های مختلف شده و توجه به کیفیت بر کمیت کار‌های پژوهشی مقدم باشد.

اقتدار یک کشور وابسته به یافته‌های پژوهشی و تولید علم است

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این مراسم علم و پژوهش را اولین راهبرد کلان در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و پژوهش را دغدغه جوامعی دانست که در فکر پیشرفت هستند.

افسانه جهانی افزود: اقتدار و عزت یک کشور وابسته به یافته‌های پژوهشی و تولید علم است و لذا نظام سلطه تلاش می‌کند کشور‌های اسلامی را از دانش و ارتقای علمی دور نگه دارد.

او سهم بانوان در پیشرفت کشور را قابل تأمل دانست و گفت: در راستای جلب مشارکت بانوان در فعالیت‌های پژوهشی و علمی، با برگزاری جشنواره پژوهشی برای بانوان استان اردبیل، طی فراخوانی پژوهش‌های بانوان گردآوری و به مرحله داوری ارسال شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به انتخاب ۳ پژوهش برتر بانوان اظهار کرد: برای سال‌های آینده نیز تلاش می‌شود این جشنواره پرشکوه‌تر برگزار شود و پژوهش در خدمت تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار گیرد.

جهانی داشتن پشتوانه علمی برای موفقیت در کار‌ها را یادآور شد و بیان کرد: در راستای آموزش و توانمندسازی بانوان برای اشتغال و اقدامات تسهیلگرانه و حمایتی، هر چه پشتوانه علمی قوی‌تر باشد، موفقیت به همان میزان بیش‌تر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.