استقرار شعب تعزیرات حکومتی در ۲ محل پرتردد کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، از استقرار شعب تعزیرات حکومتی در ۲ محل پرتردد میدان میوه و تره‌بار همچنین شهرک آبادانی مسکن شهر کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شب عید و همزمان بر بازار کالا‌های مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در سراسر استان از تاریخ ۱۵ اسفندماه تا ۲۱ فروردین ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور ۱۵ اکیپ متشکل از ۲ نفر از تعزیرات و ۲ نفر از بازرسان اتاق اصناف در سراسر استان آغاز خواهد شد، ادامه داد: در شهر کرمانشاه ۲ اکیپ و در هر شهرستان تابع استان یک اکیپ در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در دو نویت صبح و عصر فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از استقرار شعب تعزیرات حکومتی در اماکن شلوغ خبر داد و گفت: در ۲ محل پرتردد میدان میوه و تره‌بار همچنین شهرک آبادانی مسکن ۲ شعبه سیار مستقر شده و به تخلفات مردمی رسیدگی و با توجه به اختیاراتی که سران قوا به شعب را دارند اختیار پلمب واحد صنفی را خواهند داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.