مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه:

ذخیره‌سازی گوشت قرمز و سفید در استان انجام شده است

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : ذخیره‌سازی گوشت قرمز و سفید در استان انجام شده که بر این اساس در برنامه‌های ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی نخواهیم داشت.

علی قربانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : طبق سیاست‌های کارگروه تنظیم بازار کشور و قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی، اداره کل امور دام استان به تبع سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، نسبت به ذخیره‌سازی سه قلم از نهاده‌های دامی و دو قلم از محصولات پروتئینی اقدام کرده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس ابلاغ برش‌های استانی توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، آمادگی داریم همزمان طبق معرفی مباشران شهرستان‌های ۱۴گانه استان، نسبت به توزیع گوشت منجمد و مرغ منجمد اقدام کنند. 

قربانی تأکید کرد: ذخایر گوشت قرمز و سفید استان، ذخایر مطمئنی است و پاسخگوی نیاز‌های مردم در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان خواهد بود و شرایط به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کمبودی نداشته باشیم. 

وی افزود: ذخایر ما نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و اینکه در تولید مرغ و کشتار روز به میزان قابل توجهی رسیده‌ایم که تا پایان ماه مبارک رمضان نیازی به توزیع مرغ منجمد نخواهیم داشت. 

قربانی خاطرنشان کرد: در رابطه با گوشت قرمز، متناسب با برنامه و سیاست کارگروه تنظیم بازار کشور برای استان‌ها، آمادگی کامل برای توزیع و تأمین نیاز همه استان را داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.