در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تخفیف ۱۰ درصدی پرداخت عوارض برای تهرانی‌های خوش‌حساب + فیلم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از تخفیف ۱۰ درصدی پرداخت عوارض تا پایان سال برای شهروندان خوش‌حساب خبرداد.

علی خشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: توزیع قبوض عوارض شهرداری از ۲۵ بهمن امسال در ۲۲ منطقه تهران آغاز شد و اکنون توزیع به پایان رسیده است.

وی گفت: شهروندانی که عوارض نوسازی خود را تا پایان سال پرداخت کنند ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی دریافت می‌کنند.

خشنود اظهار کرد: درصورتی که شهروندان عوارض نوسازی خود را تا پایان سال پرداخت نکنند، سال آینده طبق قانون ۹ درصد جریمه می‌شوند یعنی پرداخت عوارض نوسازی در سال آینده ۱۹ درصد بیش‌تر از مبلغ فعلی است.

وی در خصوص بهای خدمات پسماند گفت: از ابتدای سال آینده بهای خدمات پسماند طبق قانون ماهیانه ۲ درصد به میزان ۲۴ درصد جریمه اضافه می‌شود.

 

برچسب ها: عوارض ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
غارتگرغارتگرغارتگرزورگیرزورگیرزورگیرمفتخورمفتخورمفتخور=شهرداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
در تبریز امسال به دستور شورای شهر عوارض شهرداری تا 4 برابر شده است حالا چند درصدی هم به عنوان خوش حسابی بدهند چیز مهمی نیست. باید از این شورا و امثال آن پرسید بر چه مبنایی باید در عرض یکسال عوارض را 4 برابر کنید. مگر درآمد مردم 4 برابر شده است؟ مگر خدمات شهری چهار برابر شده است؟ مگر حقوق کارکنان شهرداری 4 برابر شده است؟ باید نظام به این موارد پاسخ دهد و پیگیر باشد که با چه جرآتی شورا به خود اجازه می دهد چنین تصمیماتی بگیرد. همین خرده مسائل باعث دلسردی قاطبه مردم از نظام می شود. شاید این آقایان مزدوران و جیره بگیران دشمنان ایران باشند که در جای جای حکومت رخنه کرده اند تا نظام را از درون نابود کنند. عموما چنین افرادی در ظاهر انقلابی و دو آتیشه و جزء اولین کسانی هستند که مورد تایید شورای نگهبان و دستگاه های نظارتی برای انتخابات می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
برای عوارضی که از سالهای قبل مونده چیکار کنیم. تخفیف نداره؟
آخرین اخبار