انسداد ۷۹۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۹۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه شده است.

 منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و مامور ماده ۳۰ شهرستان قزوین و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون ۷۹۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه شد.

ستوده افزود: این اقدام ضمن حفظ و حراست از منابع آبی استان، تضمین کننده حیات دشت قزوین و اقدامی در جهت توسعه پایدار استان است.

وی اضافه کرد: عملیات گسترده احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که از سال ۹۳ شروع شده، همچنان با اراده و عزم جدی توسط عوامل اجرایی این شرکت در حال انجام و پیگیری است و بی تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولین استان و مراجع قضایی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه بوده است.

ستوده با اشاره به عملیات گسترده انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین بیان کرد: در بخش مرکزی شهرستان قزوین از ابتدای سال تاکنون ۷۹۰ حلقه چاه غیرمجاز با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه شده که از این طریق حدود ۵.۵ میلیون مترمکعب آب در سال به تعادل سفره‌های آب زیرزمینی کمک شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: ما در چارچوب قوانین و مقررات تمام تلاش و توان خود را جهت حفظ و احیاء دشت قزوین بکار خواهیم گرفت و امیدوارم مردم فهیم استان نیز با مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در انجام این مهم ما را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.