مراسم محوری روز درختکاری برگزار شد

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: مراسم روز درختکاری در استان به میزبانی این اداره کل در موزه زاهدان برگزار شد.

  مجتبی سعادتیان  اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع‌طبیعی و با شعار "منابع طبیعی با مشارکت مردم، برای مردم" مراسم محوری روز درختکاری به میزبانی این اداره کل و در محل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق با حضور مسئولان استانی برگزار شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: این مراسم با همکاری استانداری، صداوسیما و مشارکت بسیار خوب اداره کل منابع طبیعی و به میزبانی این اداره کل برگزار شد که توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، فرماندار زاهدان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان تعدادی نهال در حیاط موزه زاهدان کاشته شد. 

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق برنامه کاشت یک میلیارد نهال در ایران انجام شد که میراث فرهنگی نیز به نوبه خود در تحکیم این سنت حسنه سهیم شده و قرار است طی روز‌های آتی نیز تعداد دیگری نهال در ابنیه‌های تاریخی و موزه‌های سطح سیستان وبلوچستان غرس کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار