فعالیت ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد کرمان

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان گفت: ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان کرمان فعال است که دارای ۱۹هزار عضوند.

در آستانه سالرزو تشکیل و تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد،  نشست خبری مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با اصحاب رسانه استان برگزارشد.

مهدیخانی در این نشست خبری گفت: شکل گیری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های مهمی است که تاکنون در زمینه مساجد راه اندازی شده است.

وی افزود: در استان کرمان ۷۰۰ کانون دارای مجوزند که ۳۰ مورد مربوط به بانوان است که یکی از اهداف این کانون‌های تخصصی جریان آفرینی هویت زنان در طراز انقلاب اسلامیست که ۸۵ عضو دارند.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تصریح کرد: تا کنون بیش از ۲هزار نفر در سامانه کانون‌های مساجد ثبت نام کرده اند که بیشترین کانون‌ها و اعضا مربوط به شهرستان کرمان با۱۴۹ کانون و ۱۹هزار عضو است.

مهدیخانی همچنین از برگزاری جشنواره سرود آسمانی نیز خبر داد که با استقبال نوجوانان و جوانان هنرمند در سراسر استان مواجه شده‌است.

وی بیان داشت: برگزاری جشنواره قرآنی استانی مدهامتان، تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان و بهره‌برداری از کانون‌های جدید در رفسنجان و بم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار است برگزارشود.

۱۸ اسفندماه سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.