نمایشگاه ضیافت و بهاره در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت شامگاه دوشنبه با حضور مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان در آیین افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه فروش بهاره با هدف تامین مایحتاج و نیاز‌های عمومی شهروندان، تامین کالا‌های اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده‌ها و حمایت از تولید کنندگان داخلی برگزار شده است.

سیدرضا قندیلی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را توزیع کالا‌ها و اقلام مورد نیاز شب عید مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب عنوان کرد و گفت: با توجه به مصادف بودن ماه مبارک رمضان با عید نوروز سال ۱۴۰۳ تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سه هزار و ۹۰۰ متر مربع فضای مسقف برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه ۱۹۰ شرکت کننده از ۱۱ استان کشور شامل زنجان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، گیلان، کردستان و اصفهان شرکت کرده اند.

قندیلی با اشاره به بیشترین و کمترین میزان اشتغال فضای نمایشگاهی، افزود: پوشاک ۲۸ درصد، شیرینی‌های سنتی و شکلات ۲۴ درصد، کیف و کفش ۹ درصد، خشکبار و آجیل ۹ درصد، عسل و لبنیات پنج درصد، صنایع دستی و بدلیجات پنج درصد و زیتون و فراورده‌ها چهار درصد فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته، اظهار داشت:کاهش قیمت ۱۰ درصدی تعرفه واگذاری غرفه‌ها نسبت به ایام عادی سال و حضور کارشناسان تعزیرات، بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت و نیروی انتظامی استان که بر روند قیمت گذاری و عرضه کالا در نمایشگاه نظارت دارند از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.

به گفته این مسوول، قیمت‌ها در این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به بازار پایین‌تر عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: در برگزاری این نمایشگاه سازمان صنعت، اتاق اصناف، کمیته امداد و ستاد تنظیم بازار استان مشارکت کرده اند.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۱ اسفند پذیرای علاقه‌مندان است و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.