اتمام حجت سازمان تعزیرات؛ تاکسی‌های اینترنتی گزینه «عجله دارم» را حذف کنند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان امروز با همکاری تعزیرات، سازمان حمایت، اتاق اصناف، وزارت صمت با تمرکز بر واحد‌های تولیدی و مراکز فروش عمده آغاز می‌شود.

 احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تشریح طرح نظارت نوروزی بر قیمت کالا‌ها گفت: سازمان تعزیرات در کنار سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر نظارت بر بازار کمک می‌کند و در همین راستا علاوه بر گشت‌های مشترک که حضور میدانی در بازار دارد، روسای شعب ما به صورت شبانه‌روزی در بازار‌های عمده و مراکز فروش بزرگ حضور خواهند داشت تا بتوانیم به سازمان حمایت بر حقوق مصرف کنندگان در کنترل بازار کمک کنیم.

وی افزود: مطالبه‌گری از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهیم داشت و انتظار داریم وقتی شعب ما که ماموریتی در کشف تخلف ندارند، سازمان حمایت و اتاق اصناف همراهی و همکاری کنند و بازرسان آن‌ها پای کار باشند با تاکید بر مراجع عمده و واحد‌های تولیدی که اثرگذار در تنظیم بازار هستند. این طرح از امروز شروع می‌شود.

اصانلو خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته با قوای بیشتر و تعداد روسای شعب بیشتری در میدان در مجتمع هلی تجاری و مراکز عمده حضور خواهد داشت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بیان آمار عملکرد یازده ماهه سال ۱۴۰۲ پرداخت و طی آن گفت: در عملکرد شعب بدوی در یازده ماهه اول سال، تعداد ۶۳۴ هزار و ۱۵۳ پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کاال و ارز تشکیل و تعداد ۶۳۱هزار و ۱۳۶ پرونده مختومه شده است. در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کاال و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۹۸ درصد است.

وی در خصوص عملکرد واحد‌های اجرای احکام اظهار کرد: در یازده ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۳۲ هزار و ۶۹۹ پرونده به واحد‌های اجرای احکام ارسال شده و تعداد ۴۲۱ هزار و ۹۴۳ پرونده مختومه شده است که نرخ عملکرد واحد‌های اجرای احکام نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۸ درصد است.

اصانلو ادامه داد: در خصوص محکومیت‌های قطعی وارده به اجرای احکام و وصولی در یازده ماه امسال بیش از ۲۵۵ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد اجرای احکام شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است و بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وصول گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۳۸ هزار و ۴۱۲ تیم گشت مشترک اعزام شده و ۲۶۰ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۷۲ هزار و ۴۸۹ پرونده شده است و همچنین ۱۸۸ هزار و ۱۲ واحد صنفی بدون تخلف بودند.

عدم همکاری لازم آموزش و پرورش در برخورد با شهریه بالای برخی مدارس غیرانتفاعی

اصانلو درباره شهریه بالای برخی مدارس غیرانتفاعی گفت: بدون اینکه شکایتی به ما واصل شود تشکیل جلسه دادیم و در نهایت با ورود شعب سیار میدانی، پرونده‌هایی برای مدارسی که شهریه‌های زیادی گرفته بودند تشکیل شد، اما همکاری لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش صورت نگرفت، زیرا معتقد بودند که فقط آن‌ها صلاحیت ورود و بررسی و جریمه را دارد. اما آرای بدوی این پرونده‌ها اخیرا قطعی شده است.

وی افزود: در حیث برخورد با تخلفات مدارس غیرانتفاعی از حیث شهریه مازاد اراده لازم را داریم و اگر مردم شکایتی در این حوزه دارند می‌توانند بدون آنکه مشخصات خود را اعلام کند به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند. در این زمینه سامانه ۱۳۵ آماده دریافت شکایت و رسیدگی به این تخلفات است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره قاچاق شیرخشک بیان کرد: امسال بیش از ۵۰ فقره پرونده قاچاق شیرخشک تشکیل شد که پس از رسیدگی بیش از ۷۸ میلیارد ریال جریمه صادر شد. اگر سازمان غذا و دارو در این خصوص شکایت کند و یا اینکه گزارشی به سازمان تعزیرات در این خصوص وارد شود، حتما پیگیری می‌کنیم.

تشکیل ۱۲۹ هزار پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز گفت: طی یازده ماهه نخست سال از ۱۲۹ هزار پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز ۴۵۰ فقره مربوط به قاچاق ارز بوده است که شعب ویژه رسیدگی آن در سازمان تشکیل شده است.

اصانلو درباره نظارت بر عملکرد پلتفرم‌های فروشگاه‌های مجازی گفت: به لحاظ مقررات قانونی مرجع نظارت بر کسب و کار‌های اینترنتی سازمان حمایت و اتحادیه فروشگاه‌های مجازی است. مسئولیت اصلی نظارت بر بازار مجازی و غیرمجازی با سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، اما اگر شکایت و گزارشی واصل شود، ورود خواهیم کرد، اما وظیفه و ماموریت و اختیار نداریم تا نسبت به کشف تخلف اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند با سامانه ۱۳۵ شکایت خود در خصوص تخلف بازار‌های مجازی و حقیقی را به صورت رایگان ثبت کنند و سازمان تعزیرات آن را حتما پیگیری خواهد کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه درباره گزینه عجله دارم تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: این گزینه از مصادیق گزانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت می‌کنم که شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند. برخی از شرکت‌ها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
گزینه ی عجله دارم روحذف کردن یه چیزجدیدپیداکردن همش اعلام میکنه هیچ راننده ای درخواست شماروقبول نکرده یهوخودبه خودقیمت روبالاتروبالاترمیبره ازهرطرفندی برای گرونفروشی ودزدی استفاده میکنندخداازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
کامنتها گویای همە چیز هست،بەعنوان یک راندە دوروزە خیلی کم درخواست قبول کردم
France
تقی عبدالهی
۰۷:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
با سلام وخسته نباشید بعضی از دوستان هم ماشین شخصی وهم اداری همراه با راننده دارند و بعضی هم از خطوط ویژه استفاده میکنند زود به کارشان می‌رسند وقتی که عجله داری وهیچ ماشینی نمیره چکار باید بکنیم راه کار دادید
Iran (Islamic Republic of)
محمد برومند
۰۱:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
به به خلاصه دارن حواس مردم رو دوباره پرت میکنن فقط تو این مملکت اسنپ مشکل داره به به به همون خدا قسم من که فقط کارم همین اسنپ و تپسی هستش شده باشه برم دزدی کنم میکنم ولی مفت به کسی سواری نمی‌دم بعدشم اون کسی که نداره مگه مریضه بیاد کلاس بزاره اسنپ سوار شه بره اتوبوس سوار شده گزینه عجله دارم هم نداره تمام دنیا تاکسی اینترنتی گرانترین نرخ رو داره تو ایران مفترین قیمت یارو تو عمرش دربستی نمیتونه بگیره ولی الان از در خونه سوار میشه بعد ۵ نفری هم سوار میشن بعد کلی کلاس می‌زاره آخرشم ۱۰ هزار میخواد کرایه بده بابا بی خیال مردم کاری به شما ندارن برا همه عادی شده نمی‌خواد این وسط اسنپ قربانی کنید همین الانش نصف رانندها دیگه کار نمیکنن یعنی فقط الان زورتون گرفته که یه عده دارن بدون التماس و بدون اینکه منت شما رو بکشم دارن نون در میارن آره چرا چون راننده جیره خور شما نیست مردک نشستی پشت میز نه کاری می‌کنی نه زحمتی می‌کشی مفت داری ماهی ۲۰۰تا۴۰۰. میلیون میگیری البته درسته چون کسی که باید جای شماها بشینه داره رانندگی می‌کنه و شما که باید کارگری می‌کردید رفتید پشت میز
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۰۰:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اول از اینکه عجله دارم اجباری نیست هرکس دلش خواست عجله داشت زودتر برسه دوزار اضافه میداد با اختیار کامل کسانی که داغ تر از آش شدن چرا برای یکسال بنزین رانندگان اسنپ حرفی نمیزنن پس انصاف ووجدان تان چه شده حالا یک راننده روزی دوتا عجله دارم هم نصیبش میشد چه طرف مال خودش وبا اختیار سوار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
فکر پرداخت نکردن سهمیه بنزین یکساله اسنپ هم کرده بودید ازاین به بعد با تاکسی مترو و اتوبوس بگید بیان دنبال همکارانتون درخونهاتون چون رانندگان اسنپ با این کاری که کردید دنبال شغل دیگری میرند یا مسافرکشی آزاد با کرایه بالا یا خلاف سنگین برای امرارمعاش چون شما ها خواستید این مشکل به وجود بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مقصر خود راننده ها هم هستن چه اعلم از شخصی .تاکسی.واژانس وقتی خودمون استقبال میکنیم همینه تاقبل از اسنپ رانندها چیکار میکردن الان میتونن کارکنن بدون وابسته به اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تعزیرات اگر عُرضه داشت جلوی افزایش قیمت چیزهای دیگر میگرفت میخواهی عجله دارن بردارن پس به فکر راننده باشید بگین کمیسیون پایین بیارن و کرایه را استاندارد آژانسی حساب کنند ویا اگر عُرضه داره بره سهمیه بنزین که یک سال واریز نشده پیگیر باشد همه اینها نشان دهنده بی عرضگی تعزیرات نشان میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
پارسال قیمت باطری ۷۵۰ امسال ۱۷۵۰ لعنتیها اینا رو نمیبینن خدا لعنتشون کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حالا که اینطور شد عجله دارم حذف کردن همه راننده ها کرایه کمتر از ۵۰ تومن قبول نمیکنن
United States of America
مصطفی
۱۵:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سازمان‌تغزیرات‌اگر‌شما‌بفکر‌ملت‌هستید‌قبول
ما‌رانندگان‌جزئ‌این‌کشور‌وملت‌نیستیم
اگر‌عجله‌دارم‌را‌حفظ‌میکنید‌باشه
پس‌کمسیون‌شرکت‌اسنپ‌وتپسی‌را‌هم‌کم‌کنید
لطف‌کنید‌بعد‌از‌یکسال‌که‌قول‌بنزین‌را‌داده‌بودید‌را‌حل‌کنید
شما‌دست‌وپای‌ما‌رانندگان‌را‌بستید‌بعدآ‌می‌گویید‌ازاین‌رودخانه‌رد‌شویم
همه‌چیز‌که‌یکطرفه‌نمی‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
یعنی تمام مشکلات تعزیرات شده او 3000تمان عجله دارم اگه راست میگید چرا گوشت 600هزاری رو درست نمیکنید چرا اینجوری رو قیمت ها اقلام خوراکی مردم تمرکز نمیکنید اون عجله دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
لعنتی تو بازار خودرو و ارز و مسکن که هر سال دو سه برابر میشه که لالی ورود کنی
اینجا آدم شدی
خب احمقِ نفهم کسی ک مسافر رو مجبور نکرده عجله دارم رو بزنه
این گزینه برای موارد خاص هست مثلا مسیری که سرویس برگشت وجود نداره یا خیلی کم هست یا جایی ک خیلی خلوت هست و فاصله نزدیکترین اسنپ به مسافر هفت هشت دقیقه هست و با کرایه عادی نمیصرفه چند کیلومتر بری تا اینکه تازه برسی به مسافر
با این کار احمقانتون باعث شدین چنین افرادی مجبور بشن آژانس بگیرن و کرایه سه برابر بدن تازه اگه آژانس اون نزدیکا باشه و ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حالا که یهویی دلسوز مردم شده اید و به گفته خودتان با اعتراضات گسترده کاربران گزینه عجله دارم را دستور دادید حذف کنند بخدا کاربران راننده هم از آسمان نیامدند یه رسیدگی هم به اعتراضات گسترده راننده ها بکنند . نه بیمه داریم نه جایگزینی خودرومون که فرسوده شد داریم سهمیه بنزینمان را هم که بیشتر از یکساله قطع کردند نه سهمیه تایر و قطعه مثل تاکسی ها داریم نه به رسمیت شناخته میشیم که وارد طرح ترافیک بشیم نه مسافر مکلف شده کیف پولشو شارژ کنه و وقتی رسید به مقصد بگه پول ندارم از دست راننده عملا کاری ساخته نیست و برای اسنپ هم پیگیریش اصلا اهمیتی نداره با کمسیون ۲۰ درصدی هم که پوست از کلمون میکنن هیشکی صداش درنمیاد ولی اگر یه بنگاهی یا نمایشگاهی اینکارو بکنه اعدامش میکنید !! حضرات باز سکوت میکنن یا به اعتراضات راننده ها هم وقعی میگذارند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مسئول محترم دفعه بعد که تشریف بردید فست فود یا هرجای دیگه خبری از منو نباید باشه فقط یه دونه غذا باید براتون بیارن.
اگه یذره فکرمیکردین میدونستید که عجله دارم برای وقتیه که نزدیکترین خودرو بیاد برا مسافر نه خودرویی که با مسافر چندکیلومتر فاصله داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نه سواره خبر از پیاده دارد و نه سیر از گرسنه
اگه راننده هایی هستن که با این اوضاع هنوز توی آژانس و اسنپ کار میکنن فقط بخاطر تورم و بالا بودن هزینه های زندگیه وگرنه هیچکس از شکم سیری نمیاد مسافر جابجا کنه با این همه هزینه استهلاک.
بعید نبود همچین دستوری چون ماقبلش هم هدفشون بهبود معیشت مردم نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام رییس تعضیرات خدا قوت و خسته نباشی شما که دنبال گزینه عجله دارم هیتی دنبال سوخت ۱۳ ماه گذشته ماهم باش دنبال کمیسیون ۲۰ در صدی ماهم باش دنبال بلای که تاکسی اینترنتی سر رانندهاش داره در میاره باش دنبال فشار اقتصادی که روی رانندها هست باش دنبال زورگوی وبرده داری باش به هز شکلی چون به حساب مالی راننده دسترسی داره پولشو میبره یک روز اینجا کار کن اگه تونستی ادامه بدی ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
شما اقلام تعزیراتی را دنبال کنید بس است ، قیمت روی کالای تعزیراتی یه چیز وهنگام خریداری کردن ۴۰ تا ۵۰ در صد گران تر است ، شما به این برس تا بقیه ، کار خود را نا تمام دنبال کار دیگی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
هر موقع یه خبری از اسنپ کار میشه همه راننده ها میان غر میزنن و از پایین بودن کرایه ها مینالن
یه سوال اسنپ یا تپسی شماهارو اسیر کرده یا تهدیدتون کرده اگه واسشون کار نکنید یه بلایی سرتون میاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
به شما هم زور نکرده گزینه عجله دارم روبزنید
Iran (Islamic Republic of)
توانا
۰۸:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مگه شما را تهدید کردن که باید از اسنپ یا تپسی استفاده کنید اینجور آشفته شدید !!؟ یه گزینه عجله دارم هست که نزنی کسی مجبوزت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با خطی برو گشنه مرد باش سوالی هم برات پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با این کرایه که اسنپ میزنه فردا هرچی درخواست دادی کسی قبول نکرد.مجبور شدی آژانس بگیری .اونوقت میفهمی عجله دارم خوب بود یا بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
انشاالله یجا مجبور بشی به کاری که دوست نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
گوشت ازپارسال کیلویی۱۷۰هزارتومان رسیده به ۷۵۰هزارتومان یعنی ۵۰۰درصد گران شده کسی جلوش رو نمیگیره حالا کرایه ها نسبت به پارسال خیلی بالا بگیریم۲۰درصد اضافه شده،کجاست مسوول که پیگیری کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرده ۲۶ ساله
۰۹:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
من یه ماه با ماشین کار کردم کرایه یه مسیر با تاکسی زرد ۷۰ تا ۸۰ هست به جان مادرم قسم اسنپ زده ۲۳ تمن که ۴ خورده خودش برمیداره یه مقداری هم تخفیف مسافر میگم جان مادرم. چون شغلی گیرم نیومد مجبور بودم حتی کارگری . بی‌خیال شدم ۲۰۰ کیلومتر رانندگی تا یه شهرستان زده بود ۲۶۰ تمن به خداوندی خدا حتی یک درصد قیمت واقعی نیست بهشون حق میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر قرار آقای رئیس کاری انجام بدی تکلیف این ۱۵ درصد کمیسون که اسنپ داره ظالمانه از زحمت رانندگان میگیره رو روشن کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
۱۷درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام به همه دوستان عزیزان
آقای رئیس اگر میخوای کار انجام بدی اول از اسنپ بپرس چرا ۱۵ درصد برای کمیسیون میگیره بابت چه خدماتی تا یه مسئولی میخواد خودی نشون بده فقط گیر میده به نانوای و مسافر کش اون دوست عزیزی هم که میگه مگه مجبوری برای اسنپ کار کنی بله عزیز من مجبوریم تو مملکتی که همه چیز انحصاری هست زندگی کنیم وگرنه نه نانوای نون می‌پخت نه کارگری کار می‌کرد مجبوریم پراید لکن رو به قیمت خون بخریم مجبوریم یه اتاق آشغال دونی رو به مبلغ خون اجاره کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
من بخدا معلول هستم صبح ساعت پنچ کار کردم چهار صد تومان شد خیلی کم بفکر ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام چه معلولیتی داری برو کارت معلولیت ببر دفتر اسنپ تا از کمیسیون معافت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
شماها فقط بلدید به اصناف ضعیف زور بگید، در حالیکه زورتون به یدونه اسنپ هم نمیرسه الان چن وقته شعار میدین حذف میکنیم ولی اونا پشیز هم شما رو حساب نمیکنن و با قدرت ادامه میدن شایدم از فردا دو تا عجله دارم اضافه کنن. شمام بعد از چن بار چاپلوسی شروع به توجیه میکنید و تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
این عجله دارم مثل سنگک کنجدی میمونه هر کس دوست داره میخره پس آقای رییس باید کنجد سنگک رو هم برداری نونوا دویست تومن هم کنجد نمیرزه ولی به جاش سه چهار هزار نون رو گرونتر میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
ای وای ترسیدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
هرکس خدمات مطلوب میخواهد باید هزینه آن را بپردازد درغیر این صورت می‌تواند از تاکسی ویا ازاتوبوس استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
کرایه را واقعی بزنند که نیازی به عجله دارم نباشد تازه با همین وجود هم کرایه ها پایین هست و برای راننده گان نمی صرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عجله دارم اختیاری هستش هرکس دوست داشت میزنه هرکس دوست نداشت نمیزنه آقای رییس بی سواد تعزیرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
بی سواد شما ایی که نمی فهمی در بعضی مواقع اگر دکمه عجله دارم رو نزنی ماشین دنبالت نمیاد این شگرد این شرکت های کلاهبرداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
آقای باسواد من که نمی زنم وقت شده یک ساعت هم گذشته ولی دایم پیام ماشینی یافت نشد پیام می دهد ، ولی به محض اینکه عجله دارم را زدم کمتر از ۴۰ ثانیه ماشین مشخص شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
مشکل اینجاست که بعضی راننده های عزیز رو بدعادت کرده. به صورت عادی هیچ راننده ای قبول نمیکنه، منتظر میمونه تا عجله دارم رو بزنی بعد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
اتمام حجت نکن هر کاری میخوای بکنی انجام بده فکر کنم تا حالا تو خیابون الاف نشدی همین عجله دارم رو میزنیم زوری اسنپ پیدا میشه داداش بزار زندگیمون رو بکنیم نمیخواد دل بسوزونی بد تر نکنی بهتر نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
A b
۱۱:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
بجای برداشتن عجله دارم باید گزینه دیگر خیلی خیلی عجله دارم افزوده شود چون بزور و تحمیل نمیکنند که گزینه را انتخاب کنند مسافر آزاد است کدام گزینه را انتخاب کند
بستگی به جیب مسافر است .
نوی بانک سپرده می گذاری چند گزینه پیشنهاد میکند تا سودی بدهد بلند مدت یا کوتاه مدت یا میان مدت.
پس عاقلانه تصمیم بگیرید.‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
????? دقیقا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
راننده گان عزیز همگی لطف کنند یک هفته کار نکنند تا مسافران معترض این یک هفته از نوکران استفاده نکنند .اون وقت خواهند دید که تاکسی رنگیها و تاکسی تلفنی چه بلایی سرشون می آرن.
راننده اسنپ هم انسان هست تو همین مملکت داره زندگی میکه
تورم و بدبختی برا اون هم هست .کمی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
اسکندر
۱۲:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
درود بر شما من هم با شما موافق هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
همون بلایی که اسنپ سر آژانس ها دراورد. زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن
Iran (Islamic Republic of)
Shahrad
۲۱:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
باید یک گروه درست بکنیم همه رانندگان داخلی باشند پست هم باشیم ولی مثل همیشه اتحاد وجود ندارد این همه دزدی تو مملکت هست فکر تمام مشکلات شده اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
غراز
۱۰:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من هم کاملاموافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
درود بر تو شیر مادر حالالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
دوست عزیزی که داری واسه اسنپ کار میکنی ...یا قیمتی که اسنپ تعیین میکنه رو قبول داری و مسافر میزنی یا قبول نداری و برو آزاد مسافرکشی کن . چرا از مردم پول زور میگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
مفت سوار میشی به چیزی هم طلبکاری..... از ناچاری. بفهم. نفهههههم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
وقتی آژانس ها رو از رونق انداختن و الان یکه تازی میکنن بایدم واسه مسافر رجز بخونن. چاره ی کار فقط تحریمه اونوقت به غلط کردن میفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
چیزی فشارت دادن گزینه رو نزن چرا زور میزنی اصلا اسنپ نگیر
Iran (Islamic Republic of)
محمد نامجو
۱۶:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
آن موقع کی تورا می بره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
برو آژانس سوار شو تا حالتو بگیره
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر گزینه عجله دارم حذف شود متقابلا باید نرخ کرایه ها هم افزایش پیدا کند ، به خاطر گزینه عجله دارم کرایه ها در مقایسه خیلی پایینتر از نرخ تاکسی خطی ارائه میشه ، حذف کنید ولی کرایه ها رو هم درست کنید ، در اسنپ و تپسی هم راننده و هم مسافر مشتری محسوب میشه ، چون سود اصلی رو شرکت اسنپ و تپسی میبرن که بیست درصد پول مفت از این کرایه های مفت برمیدارن و تمام هزینه های تعمیر و نگهداری و سوخت و تصادف ماشین به عهده راننده بدبخته با این کرایه های مفت ، خواهشا وقتی سر یه پستی نشستین و ماهانه فلان قدر حقوق میگیرید موقعی که دهنتونو باز میکنید و یه دستوری میدید از اول تا آخرشو بررسی کنید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
ای کاش تعزیرات در مورد همه چیز از جمله لوازم یدکی خودرو هم قاطعیت داشت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
با این سیاست گذاری فقط ملت روز به روز بدبخت تر میشن عوض درصد کمسیون خودشون که ۲۰ درصده بیان کم کنن میخوان از جیب راننده بزنن به اسم حمایت از حقوق مصرف کننده اخه کدوم بار شما از این مردم دفاع کردین بعد سه ماه کار کردن یک گیربکس پراید اوردم پایین ۷ میلیون خرجش شده تازه ماشین مدل بالا بوده قید کار کردن با ماشین زدم کارگری کنم شرف داره به مسافر کشی مفته که مسافر میخواد بشینه توی ماشین یکی سیگار میخواد بکشه یکی میخواد مواد بزنه یکی پول نمیده فرار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر‌ماتعزیرات‌داشتیم‌الان‌این‌حال‌روزکشور‌نبود‌اگرگزینه‌عجله‌دارم حذف‌‌شود‌باید‌گزینه‌عجله‌ندارم‌هم‌حذف‌شود
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۰:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
کاش فقط یک ماه جای راننده اسنپ بودید اونوقت میفهمید ید که با عجله و بدون عجله راننده مثل برده باید کار کنه....همه چی گرون شده به جز کرایه....
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ سرطانی
۰۰:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
آخه مسئولین روشن فکر همه قیمتا رفته بالا قیمت کرایه اسنپ که مفته اون خانومی که گفته کجا زندگی میکنی بیام اونجا بیا بجنورد اینجا اسنپ مفته طرف میبینه هزینه اسنپ از هزینه استهلاک ماشینش کمتره خوب اسنپ میگیره راحت میشه تو ترافیک پدر راننده در میاد بنزینو که دزدیدن استهلاک هم که بالاست بعضی مسافران که کرایه شونو نمیدن شماره کارت میگیرن بعد زنگ میزنی جواب نمیدن اسنپ همه چیزو انداخته گردن راننده بدبخت فلک زده آقای مسئول تعزیراتجیبت پره از وضع مردم و راننده اسنپ چی خبرداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام اونایی که میگن کرایه با عجله دارم زیاده لطف کن یه مدت با ماشین شخصی اگه دارن کار کنه بعد نظر درست بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
پس خودتون قبول دارید تا گزینه عجله دارم رو نزنیم شماها قبول نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی بیگ زاده
۲۳:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
ب جای این حرفا کمیسیون اسنپ و بکنید 5%.و ی کم کرایه هارو واقعی کنید.کرایه هارو اندازه اژانسو تاکسی کنید با 10%درصد کمتر،رقابت سالم.ی کم جنم داشته باشید .ملت کمرش شکست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سازمان تعزیرات عزیز چرا اسنپ ۲۰درصد کرایه راننده رو درهر سرویس میبره مگه چکارست به یه برنامه بدرد نخور این همه پول میخواد تمام زحمت وبنزین وخرج خودرو ومکانیکی تو این ترافیک روی دوش راننده هست اسنپ سود میبره خدا رو خوش میا د ۱تا۲درصد حداکثر این ظلم رو درست کنید این همه راننده داره واسه اون خیلی میشه!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
چاقو گذاشتن زیر گلوت که واسه اسنپ کار کنی؟ برو آزاد مسافرکشی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
عمو در شهر ما با اسنپ ۳ کیلومتر مسافر رو راه میبری کرایش ۱۰ تومنه اگه عجله دارم رو بزنه میشه ۱۲ تومن یعنی کرایه عجله دارم هم ظلم در حق راننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
برای سه کیلومتر هم مگه تاکسی میگیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگش
۱۵:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شهرتون کجاست ؟بگید ما بیایم اونجا ساکن بشیم بخدا مفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
خطاب به رئیس سازمان تعزیرات:
مرد ناحسابی ما که میدونیم جیبتون هر بار پر میشه آخه چرا گزینه عجله دارم حذف بشه وقتی راننده با این کرایه های پایین حاضر نیست سفر را قبول کند؟
دلار شده ۵۸۰۰۰ تومان ولی کرایه ها همچنان پایین است. میدانید چقدر قطعات گران شده؟
خداوند به شما خیر ندهد که همین کسب و کار حلال را نیز نابود خواهید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
دوست عزیز آیا انصاف است که از مرکز شهر تا تجریش مبلغ 270 تومان را من بازنشسته که توان حرکتی کمی دارم و ماشین ندارم پرداخت کنم این مبلغ زیاد نیست؟ شما می دانید حقوق یک بازنشسته چقدر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
کلا تعطیل کنید اسنپو ، چرا باید دود اختلاف راننده با شرکت تو چشم مردم بره. شرکت یه قیمتی میده بعد راننده اونو قبول نداره شورشو دراوردن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۳:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مگه مجبوری زحمت بکش تا سر خیابون برو با تاکسی برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
در جواب سامی. تو مگه مجبوری واسه اسنپ کار کنی برو تاکسی خطی بگیر کار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
دقیقا پول زوره . مثلا وقتی گزینه عجله دارم میزنم مسیر کوتاه تر میشه یا ماشین پرواز میکنه؟! از خودشون یه چیزی مد کردن فقط واسه پول زور گرفتن. جالب اینجاس تا این گزینه رو نزنی درخواست قبول نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
لااااااایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
خودت میدونی که اگر عجله دارم رو بزنی راننده سفر رو قبول میکنه و میاد چون هزینه نگهداری خودرو زیاد شده و دلار به ۵۸۰۰۰ تومان رسیده متاسفانه.
واقعا با چه رویی دَم از کاهش کرایه ها میزنی وقتی روز به روز قیمتها درحال افزایش هست.
حتی تاکسی زرد ها و حتی اتوبوس سفری هم کرایه هاش رو زیاد کرده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
برای اینکه کرایه واقعی را نمی زنه حالا فهمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
اصلا این گزینه رو نزنی اسنپ برات فعال نخواهد شد یعنی سیستم قطع کامل هست. مگر اینکه ترافیک بیکاری باشه مجبور باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
گزینه عجله دارم باید حداقل ده دقیقه بعد از درخواست تاکسی فعال بشه والا کلاهبرداریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
آخه آیکیو ۱۰ دقیقه بعد فعال بشه به چه دردی میخوره؟
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۱۳:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
تمام پول سوخت راننده اسنپ هارو به مدت یه ساله ندادین قرار بود خیلی کمتر از آژانس خدمات بدن ولی درازاش یه مقدار سوخت بدین که همونم دزدیدین 5میلیون راننده اینترنتی هر کدوم حداقل 2 میلیون از دولت میخواد ولی دولت به روش نمیاره هر چی کار می‌کنیم خرج ماشین و... تازه بازم سر راننده بدبخت زور میگین چیزهایی که به ضرر راننده هست انجام میدین اگه اینجا ایران نبود هیچ موجودی آنقدر بدبخت نبود بیاد راننده اسنپ و تپسی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شیر مادرت حلالت.
کاش فقط سهمیه بنزین رو قطع می کردند اومدن اون سهمیه هارو که قبلا دادن رو هم بلوکه کردن.
اونوقت با چه رویی سازمان تعزیرات این حرف رو میزنه؟
اصلا سازمان تعزیرات کجاست ببینه چطور قیمت اجناس رفته بالا قیمت غذا تو رستورانها رفته بالا قیمت خودرو تو آسمونه واقعا که از خدا خبر ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
fd
۱۳:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
موجود بدبخت همه جای دنیا شرکت های مانند اسنپ و تپسی هستند که مردم راننده اونا میشن معروفترینش اوبر اصلا این دو شرکت کپی برداری از اوناست چه ربطی به ایران داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
این دلیل شد برای پول زور گرفتن؟؟؟؟
آخرین اخبار