توزیع ۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار در استان بوشهر

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر در حال توزیع است.

هادی دل افکار در نشست با مسئولان استان بوشهر بیان کرد: تامین اقلام و کالا‌های اساسی مردم از اولویت‌های اساسی استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با اشاره به توزیع ۴۰۰ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی در فروشگاه‌های مختلف استان، گفت: توزیع این گوشت‌های طرح تنظیم بازار از بهمن در استان آغاز شده و با قیمت مصوب ۲۴۰ تا ۳۵۵ هزار تومان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز در کشور و استان بوشهر، برنامه‌های متنوع تأمین و تدارک گوشت قرمز برای تنظیم بازار و کاهش منطقی قیمت‌ها تدوین و اجرایی شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز از تأمین گوشت گرم و گوساله پرواربندی از سیستان و پاکستان به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از بهمن تا کنون ۳۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و حدود ۱۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان بوشهر تأمین و در حال توزیع است.

سید محمد موسوی‌فرد با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اضافه کرد: علاوه بر ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی، بیش از ۱۱۰ تن گوشت قرمز دیگر تأمین شده که توزیع آن در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر عرضه گوشت قرمز منجمد، تأمین و توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت ستاد تنظیم بازار نیز در دست اقدام است که به‌زودی در دسترس عموم مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه گوشت قرمز یاد شده بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود، گفت: گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

موسوی‌فرد اضافه کرد: گوشت گرم گوساله، پس واردات و قطعه کردن، قیمت آن تعیین می‌شود و به‌قطع کمتر از ۴۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.