حمل مواد محترقه در پوشش مسافر در رودبار

بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از مسافر یک اتوبوس در رودبار کشف و ضبط شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ عدد از انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روز‌های پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شود، برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به کشف ۸ یک هزار و ۵۱۴ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از وسایل یکی از مسافران این خودرو تصریح کرد: متهم ۱۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ روشن‌قلب با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.